Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lepeltje zei: Diazepam wordt wel eens gebruikt om de heftige ontwenning op te vangen, maar kijk uit dat je de ene verslaving niet inruilt voor de andere. Klik om te vergroten... EddieSixx zei: Zit in hetzelfde schuitje, dag 5 vandaag. Maar het is al wel beter, die hevige pijnen zijn al minder, enkel nog de koude rillingen en warmte opflakkeringen en zweten en wakker liggen en overdag doodmoe zijn en emo en misselijkheid en geen eetlust en krampen. Maar die verschrikkelijke pijn is echt al beter. Voor die spier en bot pijnen kan je gerust paracetamol of ibuprofen nemen, helpt toch een klein beetje bij mij. Dat braken: metoclopramide kan je in de apotheek zo krijgen en werkt goed tegen de misselijkheid. Probeer desondanks het kutte gevoel toch iets binnen te krijgen van eten, dat je niet te erg verzwakt. Drink veel water. En neem loperamide als je teveel last hebt van diarree. Probeer ook dagelijks een kleine wandeling te maken, doe het heel rustig aan. Maar met mate actief blijven helpt echt wel! En probeer je hoofd ook zoveel mogelijk af te leiden dat je niet continue denkt aan hoe kut je je voelt. good luck en blijven doorbijten Klik om te vergroten... Hoe gaat het nu?"
"Eve's drop zei: Het is al druk genoeg bij de huisarts, paar weken doorbijten. Weinig risico, maar wel extreem rot gevoel. Klik om te vergroten... Het is nooit te druk, jij bent bezig met iets goeds en pittig voor je lijf. Je mag gerust Diazepam vragen. In klinieken doen ze dat ook. Hoorde dat eenw medewerker zeggen. Niet t woord. Maar hier ontwennen ze met ondersteuning,het hoeft geen hel te zijn. Sterkte, je bent al goed bezig. Hulp vragen en door 💪🏼🍀"
"Doodstil haha...."
"CuriousExplorer zei: - Neerslachtig - Schuldig - Onrustig Zo voelt een coke kater voor mij. Klik om te vergroten... Ik ook , niet schuldig , soms. Wel depri, angst, lusteloos Maar slik al jaren oxcycodon, zolpidem, diazepam 2 dus dat dempt t iets."
"dupont zei: Goeie. Ik voelde me ook heel klein en kwetsbaar, tot wel 2 weken na m’n laatste sessie op ‘t eind van mijn verslaving. En dus met vlagen permanent… Klik om te vergroten... Knap van je , power to you. Lang gebruikt? Veel? ( details niet nodig hoor) Hoe lang clean? Ik ga revalidatie therapie eerst. Huis uit. Altijd pijn en uitgeput door diverse tegenslagen. Dan psycholoog aan huis. Alle ptss eruit woede, kutleven ,wil graag weer meer dan 2, 3 uren van huis. Slik veel meds. En voel dat t me niets doet. Erger maakt. Zin in therapie, leren leven, onder de mensen, sterker worden. Wordt oma eind mei. En medicatie vrij, of andere die bij mijn passen"
"Red pill zei: Toen ik aan het afkicken was van oxycodon en clonazolam dacht ik dat mijn relatie en gevoelens nep waren en heb ik mezelf een week lang proberen op te sluiten. Mensen vroegen zich af waarom ik mij zo gedroeg, zodra ik ontwende was het bye bye get out my life! En zodra ik weer mn middelen innam wou ik haar naast Klik om te vergroten... Mag ik je vragen hoe je bent gestopt met oxycodon? Ik zit er nu jaren aan voor chronische pijn en door gebroken bovenarm en operatie/pin en zenuwschade nog meer plus diazepam 3 x daags Dit sinds februari, en het werkt me nu juist tegen, voel me zieker, wazig, grieperig en wil er af. Probeer me in manieren te verdiepen hoe ik kan afbouwen, stoppen."
"Red pill zei: Ik ging na jaren mijn oxycodon misbruiken waardoor de arts het extreem snel stop heeft gezet en toen ben ik via een bekende van mij in Rotterdam in aanraking gekomen met heroïne toen ik heel wanhopig en ziek was en zo ben ik eigenlijk in een heroïne verslaving belandt. Dit is een proces van zeker 4 jaar geweest van op en af kicken. Cold turkey liggen trappen en schreeuwen in mijn bed maar ook met "comfort meds" om het proces makkelijker te maken. Ik ben ook chronisch pijn patient (neuropatische zenuwpijn) Ik ben met kratom van oxy/hero afgekickt en dat gebruik ik nu als vervanging een stuk beter te doen. Verdiep je eens in kratom zou ik zeggen 😊 Klik om te vergroten... Dankjewel voor je verhaal. Ik heb kratom in huis. Ik ga het weer inzetten. En ik ga me weer inlezen in welke (rood groen wit) past voor mijn pijn/chemisch hoofd/depressie 🫶🙏"
"Roze Olifant zei: Even los van het feit dat benzo’s enorm verslavend zijn, en dat ik de strenge waarschuwing dus 100 procent begrijp, kunnen RC-benzo’s echt prima - sporadisch - dienen om een nachtje te slapen, genoeg mensen gebruiken ze puur daarvoor namelijk. Zelfdiscipline is wel extreem belangrijk, maar dat even daargelaten dienen ze prima hun doel. Ik heb alleen nog altijd geen ultieme alternatieven gevonden voor de verboden kortwerkende RC-benzo’s etizolam (perfecte angstremmende benzo) en flualprazolam (perfecte sederende benzo). Beide gebruikte ik om te slapen, de tweede als ik zwaarder geschut nodig had (of een half pilletje). Ben er nog een aantal - pyrazolam, meer angstremmend, bromazolam, meer sederend - heel langzaam aan het uittesten. Klik om te vergroten... Bromazolam 3 mg nu paar weken. Sliep niet. Neem 1/4 en duurt ff , ben niet fit dus als ik de oxycodon iets later neem val ik al in slaap. Maar zolang je bezig bent is het rustgevend. Voor de nacht halve. Sliep eerst 14 uur. Nu normaal. Dus gewenning, ga het deze week wegbouwen, heb t niet meer nodig ook"
"Ik heb in de zomer 2 weken bromazolam gebruikt. En nog 1 flu...nogwat Trok t even niet en dan maak je foute keuzes. Denk wisselend 3 per dag Tot het zaterdag op was. Heb wel diazepam liggen. Maar de eerste 2 nachten kort slapen En rare dromen. Onrust, werd gek van mezelf. Maar dag 4 was t over. Blijft aanlokkelijk..."
"Dit forum is zeker behulpzaam en vind je antwoorden, lotgenoten, soms wat harde kritiek, en dat is soms nodig. 5 mei was dus echt bevrijdingsdag voor je 😊.. na die 3 woorden. Echt goed bezig ! 🙏🍀"