#1
Ja, ik
Snap ik wel, meer dan 3 letters is best veelOh, ik dacht dat altijd dat jij dezelfde persoon was als @Casrus. Grapje Casaan, we kennen je nog. Even was je Casuit, maar nu weer Casaan. Kom je weer terug?
Mezelf!Wie kent mij nog?
Mezelf kent mij ook nog! Lang geleden dat je er was toch? Weer terug?Mezelf!
Ik ben en was er altijd hoor 🧐😈.... Echter niet altijd even actief. Hoe is het met u?Mezelf kent mij ook nog! Lang geleden dat je er was toch? Weer terug?
Ook zo iets, maar dan verplicht even minder aanwezig door eigen verzoek. Het gaat mij uitstekendIk ben en was er altijd hoor 🧐😈.... Echter niet altijd even actief. Hoe is het met u?
Ikke! Nu alweer schuddebuiken om je reply's. Heerlijk. Dank u vriendelijk!Wie kent mij nog?
Wie ben jij?Ikke! Nu alweer schuddebuiken om je reply's. Heerlijk. Dank u vriendelijk!
Schuddebuiken🥹❤️Ikke! Nu alweer schuddebuiken om je reply's. Heerlijk. Dank u vriendelijk!
IkzelfWie ben jij?
@Mezelf ?Ikzelf
Nee das die andere
Oh, ikNee das die andere
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."