Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZweten na speed

Zweten na speed

3 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zweet bijna nooit maar als ik pep op heb of iets uit de amfetamine reeks dan ga ik gegarandeerd zweten als de watervallen van Coo.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het valt me op dat ik altijd ontzettend zweet na een nachtje speed gebruik. Wanneer ik dan in mijn bed lig na het feest zweet ik tot savonds toe. Heeft dit ergens mee te maken, of is dit ergens afhankelijk van? Ik gebruik zo'n +/- 200mg speed a 73%. Daarnaast kan ik op het feest bijna nooit plassen. Maar na een aantal uren in bed liggen lukt het soms weer, dit verschilt per keer. Wellicht dat dit ook een rol speelt?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft beiden te maken met de pep.

Drink je verder wel gewoon voldoende? Als je vergeet te drinken, dan plas je sowieso ook een stuk minder. Zorg dat je sowieso 1 glas water per uur drinkt, dan moet het verder wel goed komen!

Dat je zweet na de pep is bijna niet aan te ontkomen, dat blijf je houden eigenlijk. 9/10 keer heeft het ook een chemische sterke geur, wat door de pep komt. Je lichaam wilt die stoffen gewoon zo snel mogelijk kwijt. Verder is de hoeveelheid dat je zweet natuurlijk afhankelijk van de setting, temperatuur, etc.
A
AlwaysDrugsNLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bas zei:
Heeft beiden te maken met de pep.

Drink je verder wel gewoon voldoende? Als je vergeet te drinken, dan plas je sowieso ook een stuk minder. Zorg dat je sowieso 1 glas water per uur drinkt, dan moet het verder wel goed komen!

Dat je zweet na de pep is bijna niet aan te ontkomen, dat blijf je houden eigenlijk. 9/10 keer heeft het ook een chemische sterke geur, wat door de pep komt. Je lichaam wilt die stoffen gewoon zo snel mogelijk kwijt. Verder is de hoeveelheid dat je zweet natuurlijk afhankelijk van de setting, temperatuur, etc.
Klik om te vergroten...

Afgelopen nacht had ik het ook. Ik heb telkens om de zoveel minuten wat water gehad. Alleen moest om het uur pissen.
En ja zweten hoort er idd bij maar had het nog nooit zo erg gehad als vannacht. Het friesde maar ik was een lopende kachel.
Maar je krijgt er ook een kleine lul van. Dat noem je trouwens een speed lul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."