#1
Ik zweet bijna nooit maar als ik pep op heb of iets uit de amfetamine reeks dan ga ik gegarandeerd zweten als de watervallen van Coo.
Heeft beiden te maken met de pep.
Drink je verder wel gewoon voldoende? Als je vergeet te drinken, dan plas je sowieso ook een stuk minder. Zorg dat je sowieso 1 glas water per uur drinkt, dan moet het verder wel goed komen!
Dat je zweet na de pep is bijna niet aan te ontkomen, dat blijf je houden eigenlijk. 9/10 keer heeft het ook een chemische sterke geur, wat door de pep komt. Je lichaam wilt die stoffen gewoon zo snel mogelijk kwijt. Verder is de hoeveelheid dat je zweet natuurlijk afhankelijk van de setting, temperatuur, etc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."