Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatst voor het eerst speed gebruikt. Vrij dagje en om 13:00 twee minipuntjes. Om 14:00 nog een iets grotere erbij en het daarbij gelaten. Topdag gehad! Voelde me heerlijk, veel gedaan, scherp, wakker en vrolijk. Uren in het zonnetje in de tuin bezig geweest. Daarna uitgebreid douchen, ook lekker! Alleen het naakt zijn voelde al fijn. Toen uitgebreid tijd voor mijzelf genomen nondeju ik heb nog nooit zo lekker gemasturbeerd! Filmpje en wat speeltjes erbij. Normaal vind ik er alleen weinig aan maar tering wat was dat fijn! S’avonds ook nog in een prima stemming en net als normaal lekker en vrij veel gegeten maar slapen dus echt niet! Hele nacht wakker gelegen en dag erop daardoor niet fit natuurlijk. Aan de andere kant zorgt dat er wel voor dat ik het niet zomaar random zou nemen. Dit spul moet je wel plannen als je nog een beetje normaal je week door wil als je nog vanalles moet. Kan me amper voorstellen wat een ‘paar lijnen’ dan wel niet met je doet! Ik hou het maar ff bij die paar puntjes, net zoals af en toe een g’tje in het weekend en een keer of 4 per jaar xtc. Gelukkig ben ik dan niet van het type ‘alles wat ik heb moet NU op’! Zo blijft het allemaal tof spul"
"Het zit hem altijd in een combi van de frequentie en de hoeveelheid. Zo moeilijk is het niet om een beetje bewust te doseren, jezelf een grens te stellen met herdoseren en ruime tijd tussen de keren gebruik te laten. Speed kan echt wel superspul zijn, zonder extreme katers en veel last van de roofbouw etc. Bij een beetje nadenken over wanneer gebruiken ( daarna tijd om bij te komen, uitgerust aan beginnen) en stoppen bij een beperkte hoeveelheid heb je een topdag of nacht, daarna een iets mindere dag en het is weer klaar! Er hoeft niet per se een gram of wat doorheen en veel te lang wakker zijn zonder voer etc. Het effect word dan alleen maar minder op den duur en je breekt jezelf stukje bij beetje af. ‘Ik doe het goed of ik doe het niet’ kun je ook anders interpreteren."
"Leuk report! Uit nieuwsgierigheid, vanwaar de Kamagra in combi met de mdma op een feestje?"
"Heul oud topic inderdaad maar toch ook nog wel relevant. Werkt prima! Onze eerste keer x was nagenoeg een gelijke situatie, gewoon eerst inchecken je het je comfortabel maken op de kamer en dan pas nemen. Wij namen rond een uur of 23:00 en zijn pas om 6:15 gaan slapen geloof me als ik zeg dat we ons meer dan uitstekend vermaakt hebben! Wel ook tijdens gebruik je koppie erbij houden, mij lukt dat eenvoudig omdat we slechts eenmaal een halve pakken en niet bijpakken. Je hebt wss buren, personeel etc dus doe zachtjes. Als je halverwege de avond/nacht gestroord word vernaggeld dat je ervaring behoorlijk. Daarbij heben die mensen ook recht op rust! Wij hadden een kamer zonder balkon en moesten dus een stukje over de gang om bij een brandtrap een peukie te kunnen doen. Alle gangen zijn voorzien van cameras dus we zijn zeker telkens gespot. Ik was me daar bewust van en vond het prima. We deden stilletjes en hadden netjes een badjasje aan. Niks aan de hand! Jacuzzi is op zich wel lekker dan maar ook snel te warm, beetje mee oppassen dus. Sauna zou ik niet doen vanwege warmte, volgende dag wel erg lekker! Douchen blijft fijn maar beter niet in de nachtelijke uurtjes, dat hoor je vast goed lijkt me. En als het ervan komt, sex met x is onbeschrijflijk! Maar doe vooral waar je beide zin in hebt en forceer niks, dat is de charme er juist van, doen waar je je goed bij voelt zonder druk in welke vorm dan ook. Have fun!"
"Ik hou het eigenlijk steevast bij een halve per keer max. Heeft dat nog enige invloed? Als in: bij een volledige dosis ( al varieerd die ook naargelang de hoeveelheid mdma per pil) is 3 mnd pauze nodig en bij een halve 1.5. Of is het zo dat je hoe dan ook de receptoren een knauw geeft en de 3 mnd moet geven. Ik kan me voorstellen dat een lagere dosis dan ook zorgt voor een mindere afgifte van serotonine of zit ik er dan naast?"
"Thx Mindless, Gewoon de 3 mnd ertussen dus! Wat is het dan dat een zwaardere dosis je brengt? Meer dopamine of adrenaline? Als sowieso mdma ervoor zorgt dat je serotonine opgebruikt word vraag ik me af wat het verschil in dosis dan exact doet. Heb redelijk wat gelezen over dosering en daar vind je voldoende over mg/ kg lichaamsgewicht verhouding maar zoals jij het brengt klinkt het een beetje dat x simpelweg het klepje van je serotonine vaatje openzet en deze volledig leeg laat stromen ongeacht de dosis. Niet dat ik je niet geloof hoor maar uit nieuwsgierigheid. Dan zou dat betekenen dat het speedy effect langer aanhoud bijvoorbeeld? Bij mij houdt het effect na een halfje sowieso al meer dan 4 uur aan met ook ervaringen van meer dan 6 uur. Of ga je juist harder en korter van meer?"
"Klinkt logisch inderdaad. Weet ook dat het richtlijnen zijn en dat er veel zijn die de richtlijnen dan weer zo proberen uit te leggen dat eerder of vaker gebruik gerechtvaardigd lijkt om eigen behoefte te bevredigen. In dit specifieke geval was het oprechte nieuwsgierigheid van mijn kant. Beste is inderdaad in het geheel niet gebruiken, maar eens gedaan en goed bevallen maakt dat ook weer lastig.Het blijft tenslotte een erg bijzondere ervaring. Er zijn veel dingen in het leven erg slecht voor je, die allemaal vermijden kán zorgen voor een goed gevoel als dat is wat bij je past, voor de meesten geldt dat niet ben ik bang. Dan blijft een weloverwogen keuze over: doe je in het geheel niets en kun je daar tevreden mee zijn of kies je, in mijn geval, voor een aantal zaken die je zo verantwoordelijk mogelijk probeerd in te vullen en besef je daarmee dat je én een risico loopt en zowel mentaal als lichamelijk in meer of mindere mate een offer brengt. Either way: als je er maar over nagedacht hebt."
"Ik was zelfs nog later, 34 jaar en verder op ooit een enkel slecht bevallen jointje na geen enkel drug gebruik. Wellicht juist vanwege geen verleden op dat gebied en inmiddels meer verantwoordelijkheidsgevoel dat je bewustere keuzes maakt. Ik zei laatst ook al dat dat spul zichzelf min of meer verdedigd bij misbruik en iemand met op zijn minst nog een beetje hersens Schade, verminderd effect, etc etc."
"Oi! Als lid nieuw hier maar lees al een heel tijdje mee sinds ik geinterreseerd ben in een voor mij nieuwe wereld. Tot nu toe alleen top ervaringen met xtc samen met mijn vrouwtje als ervaring. Geweldig spul wanneer je het ‘verantwoord’ gebruikt! Pure liefde, ontspanning, vrijheid, meer dan megafantastischegoeie sex en wat al niet meer! En probs voor de meesten hier, als je zo meeleest geeft het een erg goed gevoel te zien dat er oprecht goed geadviseerd en meegeleeft word! Maar goed, mijn vraag: Bekende komt ineens met het verhaal dat hij van zijn dealer ‘wat nieuws’ heeft gekregen. Hij noemde het ‘Jelly’s’ en vertelde dat het een mix van mdma en wietolie was. Heb wat rondgezocht maar kon niets vinden. Is er hier iemand die het kent en er wat over vertellen kan? Klinkt niet per se gelijk heel verleidelijk maar voordat hij het klakkeloos in zijn mik douwt..ik hou dan wel weer van wat vooronderzoek! Hopelijk wat duidelijkheid.. Thanx in front! Altist"
"Ik dus ook niet gezien alle reacties hier op mixjes en combi’s. Maar zoals gezegd ben ik geen kenner en is dit wellicht wel een ‘bekende’ en prima combi. Mij klonk het wat expirimenteel amateuristisch eigenlijk! Thx voor je reactie!"