#1
ok het is binnen. Echt ranzig smaakte dat niet. Spannend...
Hi, welkom op het forum. Dat klopt. Probeer eerst de zoekfunctie eens. Of de vergelijkbare topics hieronder...weet dat hier waarschijnlijk al honderd topics over zijn
Voor de rest zou ik goede afspraken met jezelf maken betreffende hoe vaak nemen en maximaal een paar keer herdoseren per sessie zodat je niet in de problemen komt met deze behoorlijk risicovolle drug.
Voor mij deed 3ml GHB vrij weinig en leek 3,5ml a 4ml eerder een ideale dosering (wat voor de meeste personen wellicht stevig is), dit was zonder tolerantie. Echter de benodigde dosering wil per persoon aardig verschillen en zoals al genoemd komt een ideale dosering GHB vrij nauw.Ik ben een vrouw van 60 kg. Hoeveel kan ik best nemen?
Volgens psychonautwiki is een gemiddelde dosering na zo'n 1,5 uur uit gewerkt. Het hangt dus af van hoe hoog je doseert maar ook van je persoonlijk metabolisme. Voor mijn persoonlijk had ik het idee dat het na 1 uur wel was uitgewerkt maar wederom blijft het lastig om hier een exact getal op te plakken. Psychonautwiki zit meestal aan de veilige kant dus na 1,5 uur is het hoogstwaarschijnlijk wel veilig om te herdoseren in ieder geval. Na 45minuten zul je waarschijnlijk al het gevoel hebben dat de effecten zo goed als voorbij getrokken zijn.En hoe zit het met bijdoseren.
https://www.ebay.com/itm/new-LCD-Di...var=423100729586&_trksid=p2057872.m2749.l2649zou niet weten waar je zoiets laat testen eigenlijk. of kun je zo een test ergens kopen? Ik woon in België.
Wij mengde het met fanta. Ik zal je alvast waarschuwen, GHB is nogal ranzig, de kans is aanwezig dat je van de smaak zelf misselijk wordt. Zoals een vriendin het omschreef, alsof je sperma aan het slikken bent maar dan 10x zo zout.En meng ik het gewoon met wat limonade ofzo?
https://www.ebay.com/itm/Sterile-Sy...hash=item33f00a9028:m:mYemqr0dsX0EHcojtokm_IgOh ja, koop een doseerspuitje bij de etos/kruidvat van n euro of zo en noteer de tijden van inname om 'ongelukjes' te voorkomen. En combineer niet met alcohol!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."