Wie: Onervaren (1x space cake en bad trip), 19 jarige meid, 56kilo
Waar: Valhalla in de RAI, 2016
Wat: XTC, 2x een kwartje, getest door mijn zus, wat er in zat was voor mij onbekend
Voorbereiding
Een half jaar van te voren had ik het er met mijn zus over dat zij wel eens naar feestjes ging. Ik liet mijn interesse merken en plande met haar dit feest. Zij zou op mij letten en nuchter blijven tot zij zeker wist dat het goed zou vallen bij mij. Uiteindelijk zijn wij met een klein groepje gegaan bestaande uit mijn zus, haar vriend en nog stuk of 3 andere vrienden van mijn zus. Een vriendin van mij ging ook heen met wat andere vrienden van haar. Wij zouden elkaar daar ontmoeten (nooit gebeurd
![:tearsofjoy:]()
).
Innemen
Rond een uur of 12 zei mijn zus dat het tijd was om het kwartje in te nemen. Ik werd heel zenuwachtig en zei ah nee ik vermaak mij ook wel zonder ik hoef niet meer
![:grimacing:]()
. Toen drong m'n zus aan: "Nee we hebben hier een half jaar op gewacht, je gaat het heel leuk vinden geloof mij!". Dus uiteindelijk het kwartje genomen. Het duurde erg lang voor het inwerkte, maar ik vermaakte mij in de tussentijd reuze op de muziek. Ik stond nuchter los te gaan op de Jeugd van Tegenwoordig.
Hij kickte in
Toen ik stond te dansen en zo'n 1u en kwartier later voelde ik hem heel hard inkicken. Het voelde alsof ik soort van viel en ik ineens heel verliefd werd. Ik was ineens super blij en kreeg de lach de rest van de avond niet van mijn gezicht. Super blij dat ik was, en ik vertelde het direct aan mijn zus, "Leuk hè! Ik zei toch dat je het leuk zou vinden". Ik wilde de hele avond alleen maar dansen. Ik zei tegen haar "Als ik ooit weer chagrijnig of somber ben moet je gewoon zeggen dat ik moet dansen, dat helpt echt! Ben zo blij!"
![:dogface:]()
.
Dansen
Ik bleef maar dansen en van de muziek genieten. We hebben veel rondjes gelopen er was veel te zien. Ik volgde de groep en danste achter mijn zus aan. Mijn zus en haar vriend gingen af en toe ook "chillen". Zij zaten op een tribune naar mij te kijken. Af en toe kwam dan een vreemdeling waarmee ik ging dansen, iedereen was super aardig. Ergens heb ik hier ook mijn 2e kwartje genomen.
Ondertussen was ik klein beetje zoekende naar mijn vriendin. Telkens als ik dacht haar te zien, of iemand die er ook maar een klein beetje op leek, dan kreeg mijn hart een klein sprongetje van geluk (zelfde gevoel als dat je je crush toevallig tegen komt in de hal van school, lol).
Verliefd op het eerste gezicht
Paar rondjes en dansjes verder zag ik een lange jongen. Hij zag er lief uit en lachte naar mij. Ik was METEEN verliefd. We gingen met elkaar dansen en daarna kwamen we aan de praat. Het klikte enorm goed en hij vroeg mijn nummer. Hij zat ook aan de X. Hierna kwam mijn zus (ook aan de X) mijn kant op en stelde zich ook voor aan de jongen. Zij ging met een vriend van deze jongen praten en ik en deze jongen gingen verder met zijn 2e dansen. Ik was ZO VERLIEFD. Als ik hem aan keek dan voelde ik mij blozen en wist ik niet waar ik naar moest kijken. Ik wilde hem ook heel graag zoenen. Na een paar keer lang aan kijken en dicht bij elkaar dansen gingen wij eindelijk zoenen.
De zoen
Normaal als je iemand zoent dan zoen je net niet op dezelfde manier en moet je eigenlijk met een paar keer oefenen met diegene. Maar deze zoen was echt anders als alle andere. Voor mijn gevoel zoende wij op dezelfde manier, ik zweefde helemaal weg in gedachte, zo verliefd en magisch dat dit voelde. (Haha dit klinkt echt als een cliché prinsessen zoen maar het voelde echt zo. En ja, ik heb hiervoor eerder gezoend met uit gaan of met vriendjes
![:tilttearlaugh:]()
). Mijn mobiel was leeg en ik kreeg het 06-nummer van mijn zus en ik was losgelaten met deze knappe jongen
![:hearteyes:]()
. Veel rondjes gelopen, geteut en gedanst. Hij wilde even zitten en ik bleef maar dansen haha. Ik was super hyper.
Einde feest
Mijn zus en haar vriend hadden wij ondertussen weer gevonden. Het was ondertussen half6 o.i.d. en ZIJ vonden dat het tijd was om naar huis te gaan
![:sob:]()
. Tijd was super snel gegaan. Afscheid genomen van deze jongen en afgesproken dat wij nog op date zouden gaan hierna. Eenmaal in de trein bleef ik de oren van mijn zus en haar vriend hun kop lullen over hoe leuk deze jongen wel niet is. Zij zaten half te slapen en "Lisa hou je mond even, het komt door de drugs dat je je zo verliefd voelt"
![:tearsofjoy:]()
![:tearsofjoy:]()
. Die vriendin van mij had ik trouwens nooit gevonden, maar ik had wel hele verhalen om tegen haar te vertellen de day after haha!
Thuis
Ondertussen lange rit verder aangekomen om half8 's ochtends in mijn studentenhuis waar wij met zijn 3e zouden slapen. Ik had met mijn huisgenoot afgesproken dat hij een extra (3e) matras in mijn kamer zou leggen. Dit was hij vergeten
![:neutral:]()
en we moesten het doen met mijn logeer matras en mijn 1 persoons bed. De vriend van mijn zus lag op het logeer matras op de grond en ik en mijn zus lagen met zijn 2tjes te zweten in mijn 1 persoons bed.
Om 11 uur ben ik wakker geworden, even rondje door het huis gelopen, en ben weer gaan liggen. Niet meer kunnen slapen, en na veel op mijn mobiel te hebben gezeten was ik even eten gaan halen. Om 4u waren mijn zus en haar vriend weer richting huis gegaan. Die avond maar weer lekker vroeg in bed gegaan. Geen last gehad van iets van een kater of dinsdag dip (ik wist niet eens wat de na-effecten konden zijn van XTC
![:laughing:]()
, ik was zo naïef)
Date
Met die jongen heb ik 5 dagen later afgesproken en het was een super gezellige date! 2 jaar later is het nog steeds mijn vriend en gaan wij af en toe naar feestjes
![:blush:]()
, ook wel eens met mijn zus en haar vriend er bij haha.
Als ik erop terug kijk is het echt de beste ervaring die ik ooit heb gehad! Na deze ervaring wist ik het zeker. Liefde op het eerste gezicht bestaat. En gelukkig was het wederzijds haha!