#1
Misschien wel eens leuk om dingen te delen en te leren van elkaar...*tenzij deze topic al bestaat*. Ikzelf had jaren lang moestuintjes waar ik mijn ding kon doen...Door andere woonst nu ben ik genoodzaakt om op mijn terras te kweken.
Nu heb ik vooral kruiden gezaaid, en die zijn al aan het schieten (zie foto), maar ben ook wel eens benieuwd wat men kweekt op een terras die zuidgericht is (veel zon).
Shoot 🤗
Nu heb ik vooral kruiden gezaaid, en die zijn al aan het schieten (zie foto), maar ben ook wel eens benieuwd wat men kweekt op een terras die zuidgericht is (veel zon).
Shoot 🤗