Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpring is there 🤗. Post je kruiden, groenten die jezelf kweekt...En ook waarom je ze kweekt 😊

Spring is there 🤗. Post je kruiden, groenten die jezelf kweekt...En ook waarom je ze kweekt 😊

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien wel eens leuk om dingen te delen en te leren van elkaar...*tenzij deze topic al bestaat*. Ikzelf had jaren lang moestuintjes waar ik mijn ding kon doen...Door andere woonst nu ben ik genoodzaakt om op mijn terras te kweken.

Nu heb ik vooral kruiden gezaaid, en die zijn al aan het schieten (zie foto), maar ben ook wel eens benieuwd wat men kweekt op een terras die zuidgericht is (veel zon).

Shoot 🤗

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shivaz54 zei:
Misschien wel eens leuk om dingen te delen en te leren van elkaar...*tenzij deze topic al bestaat*. Ikzelf had jaren lang moestuintjes waar ik mijn ding kon doen...Door andere woonst nu ben ik genoodzaakt om op mijn terras te kweken.

Nu heb ik vooral kruiden gezaaid, en die zijn al aan het schieten (zie foto), maar ben ook wel eens benieuwd wat men kweekt op een terras die zuidgericht is (veel zon).

Shoot 🤗
Klik om te vergroten...
Whoohoo plantentopics zijn altijd goed!

Vorig jaar ben ik het moestuin topic gestart, misschien leuk om je daar bij te voegen?

https://drugsforum.nl/threads/het-moestuin-topic-op-deze-plantjes-ga-ik-ook-heel-goed.76941/
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Whoohoo plantentopics zijn altijd goed!

Vorig jaar ben ik het moestuin topic gestart, misschien leuk om je daar bij te voegen?

https://drugsforum.nl/threads/het-moestuin-topic-op-deze-plantjes-ga-ik-ook-heel-goed.76941/
Klik om te vergroten...

Thanks 🤗😊
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Vorig jaar ben ik het moestuin topic gestart, misschien leuk om je daar bij te voegen?
Klik om te vergroten...
Top ik zal het doorlezen 😊
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is nog pril maar ik ben super trots dat deze mimosa hostilis al binnen een week is opgekomen.
Hopelijk worden het al een paar mooie struikjes dit jaar.
Reden van kweek is een poging voor een eigen dmt-bron
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Munt en Basilicum (Bio, LIDL).

Muntplant meteen in een grotere pot gezet, krijgt dagelijks wat water.

Baislicumplant in 4en gescheurd en in een flinke pot gezet. Krijgt dagelijks een flinke plens water.

In de originele pot blijven ze klein en/of gaan ze maar kort mee.

AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."