Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Had nog een vraag: Klopt het dat je heroine (wanneer het vloeibaar geworden is) gewoon in druppelvorm op dezelfde plek kunt houden? Sommige beweren dat je een gleufje in je zilverpapier moet maken en het moet laten bewegen (= hetgeen waarmee ik de laatste keer mee zat te kloten) en anderen zeggen dan dat je het op één en dezelfde plek moogt laten verdampen. Nu vraag ik mij af, wanneer je het laatste doet en je stopt met verhitten, kun je het dan HER-verhitten of ist dan al naar de kl*ten? Voor ik het nog eens probeer dachtk eens jullie mening te horen... Volgende keer samen met een vriendin van me Kdacht echt dat ze me een uitbrander ging geven. Maar voor haar is alles oke zolang je er niet als een zombie bijloopt. xxx"
"Hee, Probeer gewoon is voor jezelf te denken van: "Wat wil ik nu precies in mijn leven en waarvoor wil ik leven?" Het is niet altijd gemakkelijk om daar echt een antwoord op te vinden. Je hebt alleszins heel wat meegemaakt en aan jouw tekst lees ik dat het tijd is om verder te gaan met het leven en je verleden achter je te laten. En ja.. een leven zonder drugs zal waarschijnlijk een pakje grijzer worden en ergens ook niet. Want je haat het dat je het gebruikt. Zelfhaat is erg ongezond (kan ervan meespreken). Maar probeer nu eens met een nuchter hoofd te denken aan: Wat wil ik? Meer raad kan ik je helaas niet geven. Maar vind hetgeen dat het waard maakt om voor te leven. Voor iedere mens is dat verschillend. Ik zeg altijd: "Het is het waard om te leven, niet om te sterven, zolang je iets hebt om in te geloven" Nu is de vraag: Waar geloof jij in? xxx"
"Beste mensen, Ik wilde jullie vertellen dat ik zelden heroine gebruik. Maar wanneer ik wèl gebruik, verloopt dit echter stroef omdat ik helaas niemand ken die het samen met mij wil gebruiken. Drugs op je eentje gebruiken als beginner is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Ik kan wel dingen opzoeken op het net, dingen lezen... Maar toch.. Ik voel me vreselijk omdat ik alléén heroine gebruik. Chinezen is niet simpel en spuiten zou ik graag eens doen maar helaas is dat niet iets dat je alleen moet doen. Ook daarmee zat ik te sukkelen en heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Hierdoor word ik echter droevig en ambetant want het enige wat ik wil voelen is wat 'geluk'. En zelfs dat lukt me niet door mijn eigen onkunde. Ook verspil ik daardoor onnodig drugs. Eigenlijk heb ik iemand nodig die me zou kunnen leren (een leermeester) hoe je heroine gebruikt. Want de meeste gebruikers (beginnende dan toch) gebruiken immers nooit alleen. Dus: woon je in België? Dan mag je altijd afkomen. Ik weet dat mijn verhaal nu wat onnozel en naïef klinkt, maar het is wel degelijk erg complex. Het een keer deftig gebruiken betekent erg veel voor mij. Maar alleen gebruik is écht niet simpel. Daarom snuif ik mijn heroine op zoals poeder. xx van een ambetant triest nerveus meisje dat een plaats zoekt om zich goed (thuis) te voelen en dat graag zou willen delen met een ander gebruiker. Laat me iets weten. Stuur me een pb ofzo... Toch alvast bedankt voor het begrip"
"mandragora zei: Ben je er verslaafd aan Cheeta X? Als dit niet zo is zou ik in jou plaats ONMIDDELIJK kappen met dat spul! Geluk moet je niet zoeken in heroïne. Er zijn genoeg dingen die je 'geluk' geven buiten heroïne. grts Klik om te vergroten... Neen, ik ben er niet verslaafd aan, ik wil gewoon een keer gelukkig zijn en iets goed voelen op een déftige manier. Maar nog is, alleen drug gebruiken is niet simpel en ook niet slim. Had ik geweten dat het zo onsimpel was... Weet je? Je ziet die dingen wel op tv, maar realiteit is toch iets anders. En momenteel zit ik hier eenzaam te snikken en te denken hoe ik iemand kan vinden die me kan helpen om op een verantwoorde juiste manier te gebruiken. Ik draai zot jong, in men hoofd, nu op dit moment. 't enige wak wil is rust en volgens mij ligt mijn rust dáárin. En momenteel voel ik mij ne kleuter da niks deftig kan en hulp nodig heeft"
"NiandraLades zei: Als je zo ongelukkig bent moet je hulp zoeken. Vraag je omgeving om hulp, en ga naar je huisarts, die je kan doorverwijzen naar een therapeut of psycholoog. Wellicht kun je via die manier ook medicatie krijgen waardoor je je wat beter voelt. Want wil je je één keer gelukkig voelen, of wil je liever de rest van je leven niet meer zo ongelukkig zijn? Als je dan toch via drugs een keer een gelukkig gevoel wil hebben, gebruik dan eens een keer een XTC pilletje. Is niks moeilijks aan en is een stuk minder gevaarlijk dan heroine. Klik om te vergroten... Tja, dan zal ik eens op zoek moeten gaan naar xtc pilletje he? In ieder geval ben ik weer eens kei pissig vandaag. Ik haat het dat het mensen "te veel" moeite kost om beleefd toe doen. Dus ja kwas aant denken: kzen 't hier kostbeu. Ik haat mensen uit de grond van men hart. En dak nog steeds leef na alle schade die ze me keer op keer hebben aangericht verbaast me. Maar mensen blijven me gewoon pissig maken en NET OM DIE REDEN DENK IK DAN OOK ALLEEN AAN DRUG EN NIET AAN MENSEN. Ik neuk nog liever het gat van een hond dan een homo sapien. Ik WALG van de mensheid en hun onmenselijkheid naar anderen toe"
"mandragora zei: (zoals NiandraLades al een beetje vermelde) Zou jij niet beter naar een psychiater/therapeut gaan? Ik zeg dit niet om je af te kraken maar ik denk echt dat je hulp nodig hebt... Misschien krijg je dan gepaste medicatie die je toch al een beetje opweg helpt... Blijf aub van die heroïne af, daar kom je geen stap verder mee! grts Klik om te vergroten... Ik geloof niet in geluk afkomstig van mensen. Vandaar dat ik het in drugs zoek. x"
"Hey, Jammer genoeg vind je bijna geen goede coke meer. Het meeste wat je kunt kopen is brol gemixt met speed of andere rommel. Allemaal oplichterij. Het is zijn geld niet waard en ik koop het zeker niet zolang de kwaliteit zo blijft en ik geen deftige dealer vind/weet."
"Helaba Met XTC moet je een beetje chance (geluk) hebben. Heb al een paar keer gebruikt en elke keer is de ervaring anders. Ik heb me nog nooit 'gelukkig' gevoeld door xtc. Een kennis van me zei dat hij het ooit gedaan had en op alles 'verliefd' werd. Haha. Wel grappig. Mijn ervaringen variëren. Soms word ik er heel erg nerveus van, andere keren gaat de tijd voorbij en trek ik me van niets aan en sta ik als een zottin te dansen en te zweten op de dansvloer Kan écht ni dansen...ze Wat ik ook soms voor heb is dat ik het gevoel heb dat ik erg dringend naar toilet moet terwijl ik eigenlijk niet moet plassen! Vreselijk is dat! Inderdaad, geen bang hebben een pil te slikken maar best met een half beginnen. Maar bij mij volstaat een half meestal niet tenzij het een erg straffe bol is. xx"
"Ik heb al 2 x in mijn leven natte speed gekocht. Dat spul trekt werkelijk op niets en heeft geen tot amper effect. De beste speed die ik al gepakt had was gewoon droog én had de gewenste werking. Dat was op een feestje in Gent, en ik heb er niet eens voor moeten betalen. Wat een rotzooi heb ik nu, al voor de tweede keer! De volgende keer wil ik het eerst uittesten i.p.v. te kopen!"
"Liefhebbertje zei: Speed is altijd nat wanneer het 'klaar' is Klik om te vergroten... Weet ik...ma toch vaak brol gekocht."