Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer cocaïne, bijna niks gevoeld -> normaal?

Eerste keer cocaïne, bijna niks gevoeld -> normaal?

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo medetrippers!

Vorige week hield ik samen met mijn vriend ons verjaardagsfeest. Hij had al vaker coke gebruikt dus had er al wat ervaring mee. Zelf heb ik maar 1 keer coke gebruikt. Maar omdat ik toen lichtelijk aangeschoten was, voelde ik er niet zoveel van. Mij was toen ook verteld dat je het een paar keer moet doen wil je het precieze gevoel kunnen onderscheiden. Met een deel van het geld dat ik had gekregen voor mijn verjaardag kon ik coke kopen.

Degene die de coke meenam was ook uitgenodigd op het feestje, dus dat kwam mooi uit. Mijn vriend kocht een gram, ik 3/4 van een gram en een vriend 1/4 van een gram. Ik kocht 3/4 van een gram omdat ik niet al te veel geld wou uitgeven i.v.m. mijn rijbewijs.

Ik begon met de eerste paar tikjes rond een uur of 10. Het brandde lichtelijk in mijn neus, maar lang niet zo erg als speed. De smaak schiet bij mij altijd snel in mijn keel, dus ook met coke. Het was gelukkig niet zo smerig als speed, maar ik moest er toch wel even van kokhalzen. Na die eerste paar tikjes begon mijn hart al sneller te slaan. Verder voelde ik niets.

Toen ik ongeveer de helft van het pakje al op had gesnoven, begon ik met een paar wijntjes. Ik was teleurgesteld dat ik nog steeds niets voelde dus ik dacht dat het toch niet meer uit maakte. Een dik uur later had ik het pakje bijna op toen ik eventjes vaag werd. Het duurde zo'n half uur. Als ik naar de muur staarde, kreeg het behang verschillende felroze patroontjes. Ik hallucineer snel, maar ik had niet verwacht dat ik dit zou zien. Ik vond het wel gaaf. Het gevoel van vaag zijn was heel anders dan ik had verwacht. Eerst dacht ik dat ik moe werd, maar slapen kon ik nog niet. Zelfs de bekende praatkick had ik niet.

Ik heb het laatste toen ook maar opgesnoven en ben toen lekker doorgegaan met de wijn (ik drink niet veel). Rond 5 uur werd ik moe en ben ik op bed gegaan. Mijn vriend en een aantal andere vrienden die ook aan de coke zaten en die ook dezelfde coke hadden waren goed van de kaart.

Mijn vraag is nu, hoe kan ik bijna niets gevoeld hebben van bijna een gram (goede) coke?

Hieronder wat informatie.

Lengte: 173 cm.
Gewicht: 50 kg. (iets ondergewicht, snelle stofwisseling)
Verder gebruik: xtc op feestjes. 2 á 3 x per maand.

Conclusie: mijn coke ervaring stelde dus niet veel voor. Pep gebruik ik niet meer omdat ik niet over de smaak kan en omdat ik er zo lamlendig van wordt. Coke is mij ook veel te duur voor dit effect.

Ook ben ik benieuwd naar jullie coke ervaringen.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt wat wil voelen van coke moet je gewoon in 1 keer 0.3 - 0.4g in je neus proppen.
Ook niet teveel alcohol erop drinken want dat kan elkaar wat tegenwerken ( Verdovende drugs <-> Stimulerende drugs ).
En als je echt wil vliegen moet je de cocaïne gewoon basen.
Wees wat voorzichtig met dat spul, is niet erg schadelijk, maar je hebt een groot loon nodig om het goedje te bekostigen (;

Hoop dat dit je helpt!
Greets Herbalisme
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn eerste keer coke heb ik ook niets gevoeld. Had toen al wel wat gedronken en kreeg een paar lijntjes aangeboden. Ik voelde me daarna alleen heel erg nuchter. Heb in de bar om me heen staan kijken naar alle dronken "sukkels" en vervolgens regelrecht me bed in omdat ik niet tussen dat "soort"mensen wilde zijn.

Mijn 2e ervaring was top! Ook wel wat gedronken maar waarschijnlijk niet meer dan 3 cocktails op de hele nacht. Hoevele coke weet ik ook niet meer.. Er lag iig regelmatig wat klaar voor me op het toilet. Ik weet wel dat het even duurde voordat ik uberhaupt realiseerde dat ik vaag was. Vooral erg veel gepraat, het vage gevoel veel ook mee, maar gewoon erg veel praten, en ben na het verjaardagfeestje in de ochtend direct doorgegaan na werk, wat ik ook prima kon volhouden.

Maar die halicunaties, die kan ik niet verklaren, dat vind ik een beetje gek. Ik ken halucinaties alleen maar van de bekende tripmiddelen of overdose MDMA of wanneer ik rond de 48 uur wakker ben.
A
AletheaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,

Jammer genoeg vind je bijna geen goede coke meer.
Het meeste wat je kunt kopen is brol gemixt met speed of andere rommel.
Allemaal oplichterij.
Het is zijn geld niet waard en ik koop het zeker niet zolang de kwaliteit zo blijft en ik geen deftige dealer vind/weet.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen goede coke meer is discutabel.

Het is maar net welke wegen je kent. Daarbij willen de meeste voor een dubbeltje op de eerste rang, zoals met alles, goed spul kost nou eenmaal geld. Het nadeel van de hedendaagse handel is dat er belachelijk veel tussenpersonen in kunnen zitten. Dan is de afkomst bijna niet meer te traceren.

Ik heb het ''geluk'' dat ik meeste van mijn drugs vrijwel direct van de bron kan kopen. Dit geeft een stuk meer zekerheid dan dat je het bij een of andere straatdealer koopt. Het nadeel is weer dat je veelal grote hoeveelheden moet afnemen of een relatief hoge prijs per gram moet betalen. Iets wat ik persoonlijk voor lief heb genomen.

Bijna iedere kneus met een scooter en een fagbag denkt tegenwoordig spul te kunnen verkopen en gaan dan versneden rommel nogmaals versnijden. Maar als je een beetje kritisch naar dealers kijk haal je de goeie er zo uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."