#1
Hallo medetrippers!
Vorige week hield ik samen met mijn vriend ons verjaardagsfeest. Hij had al vaker coke gebruikt dus had er al wat ervaring mee. Zelf heb ik maar 1 keer coke gebruikt. Maar omdat ik toen lichtelijk aangeschoten was, voelde ik er niet zoveel van. Mij was toen ook verteld dat je het een paar keer moet doen wil je het precieze gevoel kunnen onderscheiden. Met een deel van het geld dat ik had gekregen voor mijn verjaardag kon ik coke kopen.
Degene die de coke meenam was ook uitgenodigd op het feestje, dus dat kwam mooi uit. Mijn vriend kocht een gram, ik 3/4 van een gram en een vriend 1/4 van een gram. Ik kocht 3/4 van een gram omdat ik niet al te veel geld wou uitgeven i.v.m. mijn rijbewijs.
Ik begon met de eerste paar tikjes rond een uur of 10. Het brandde lichtelijk in mijn neus, maar lang niet zo erg als speed. De smaak schiet bij mij altijd snel in mijn keel, dus ook met coke. Het was gelukkig niet zo smerig als speed, maar ik moest er toch wel even van kokhalzen. Na die eerste paar tikjes begon mijn hart al sneller te slaan. Verder voelde ik niets.
Toen ik ongeveer de helft van het pakje al op had gesnoven, begon ik met een paar wijntjes. Ik was teleurgesteld dat ik nog steeds niets voelde dus ik dacht dat het toch niet meer uit maakte. Een dik uur later had ik het pakje bijna op toen ik eventjes vaag werd. Het duurde zo'n half uur. Als ik naar de muur staarde, kreeg het behang verschillende felroze patroontjes. Ik hallucineer snel, maar ik had niet verwacht dat ik dit zou zien. Ik vond het wel gaaf. Het gevoel van vaag zijn was heel anders dan ik had verwacht. Eerst dacht ik dat ik moe werd, maar slapen kon ik nog niet. Zelfs de bekende praatkick had ik niet.
Ik heb het laatste toen ook maar opgesnoven en ben toen lekker doorgegaan met de wijn (ik drink niet veel). Rond 5 uur werd ik moe en ben ik op bed gegaan. Mijn vriend en een aantal andere vrienden die ook aan de coke zaten en die ook dezelfde coke hadden waren goed van de kaart.
Mijn vraag is nu, hoe kan ik bijna niets gevoeld hebben van bijna een gram (goede) coke?
Hieronder wat informatie.
Lengte: 173 cm.
Gewicht: 50 kg. (iets ondergewicht, snelle stofwisseling)
Verder gebruik: xtc op feestjes. 2 á 3 x per maand.
Conclusie: mijn coke ervaring stelde dus niet veel voor. Pep gebruik ik niet meer omdat ik niet over de smaak kan en omdat ik er zo lamlendig van wordt. Coke is mij ook veel te duur voor dit effect.
Ook ben ik benieuwd naar jullie coke ervaringen.
Vorige week hield ik samen met mijn vriend ons verjaardagsfeest. Hij had al vaker coke gebruikt dus had er al wat ervaring mee. Zelf heb ik maar 1 keer coke gebruikt. Maar omdat ik toen lichtelijk aangeschoten was, voelde ik er niet zoveel van. Mij was toen ook verteld dat je het een paar keer moet doen wil je het precieze gevoel kunnen onderscheiden. Met een deel van het geld dat ik had gekregen voor mijn verjaardag kon ik coke kopen.
Degene die de coke meenam was ook uitgenodigd op het feestje, dus dat kwam mooi uit. Mijn vriend kocht een gram, ik 3/4 van een gram en een vriend 1/4 van een gram. Ik kocht 3/4 van een gram omdat ik niet al te veel geld wou uitgeven i.v.m. mijn rijbewijs.
Ik begon met de eerste paar tikjes rond een uur of 10. Het brandde lichtelijk in mijn neus, maar lang niet zo erg als speed. De smaak schiet bij mij altijd snel in mijn keel, dus ook met coke. Het was gelukkig niet zo smerig als speed, maar ik moest er toch wel even van kokhalzen. Na die eerste paar tikjes begon mijn hart al sneller te slaan. Verder voelde ik niets.
Toen ik ongeveer de helft van het pakje al op had gesnoven, begon ik met een paar wijntjes. Ik was teleurgesteld dat ik nog steeds niets voelde dus ik dacht dat het toch niet meer uit maakte. Een dik uur later had ik het pakje bijna op toen ik eventjes vaag werd. Het duurde zo'n half uur. Als ik naar de muur staarde, kreeg het behang verschillende felroze patroontjes. Ik hallucineer snel, maar ik had niet verwacht dat ik dit zou zien. Ik vond het wel gaaf. Het gevoel van vaag zijn was heel anders dan ik had verwacht. Eerst dacht ik dat ik moe werd, maar slapen kon ik nog niet. Zelfs de bekende praatkick had ik niet.
Ik heb het laatste toen ook maar opgesnoven en ben toen lekker doorgegaan met de wijn (ik drink niet veel). Rond 5 uur werd ik moe en ben ik op bed gegaan. Mijn vriend en een aantal andere vrienden die ook aan de coke zaten en die ook dezelfde coke hadden waren goed van de kaart.
Mijn vraag is nu, hoe kan ik bijna niets gevoeld hebben van bijna een gram (goede) coke?
Hieronder wat informatie.
Lengte: 173 cm.
Gewicht: 50 kg. (iets ondergewicht, snelle stofwisseling)
Verder gebruik: xtc op feestjes. 2 á 3 x per maand.
Conclusie: mijn coke ervaring stelde dus niet veel voor. Pep gebruik ik niet meer omdat ik niet over de smaak kan en omdat ik er zo lamlendig van wordt. Coke is mij ook veel te duur voor dit effect.
Ook ben ik benieuwd naar jullie coke ervaringen.