Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor het eerst naar coffeeshop

Voor het eerst naar coffeeshop

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
of een waterpijpje.. zeker niet aan tabak beginnen als je niet rookt.
70% van de mensen die 1 sigaret roken ( als ze jong zijn ) gaat later roken.
waterpijpje koelt de rook en maakt het wat zachter en schoner.
heb je al vanaf 7 euro.
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi allemaal!

Ik gebruik nu al een paar jaar recreatief bepaalde drugs maar ik denk dat ik naar een wat meer 'mellow' middel opzoek ben. In principe iets wat ik na een lange dag school of werk kan gebruiken om goed te relaxen. En ik dacht gelijk aan wiet! :) Ik ben nog nooit in een coffeeshop geweest, heb wel is een jointje gehad maar werd er nooit high van (ik rook nooit dus had moeite met inhaleren). Waar moet ik aan denken als ik naar een coffeeshop ga? Wat zijn goede dingen om te halen en mee te beginnen? Wat mag wel en niet?

Sorry als dit een beetje dom overkomt :sweatsmile:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Grappig topic. Ik denk dat je het niet te moeilijk moet maken. Ik zou een niet te sterk grammetje hasj en een gram wiet halen. Kan je meteen bekijken wat je het beste bevalt. In de shop kunnen ze je goed adviseren.

Niet vergeten om vloei, tip en tabak te halen om een joint te draaien! Dat zal wel even oefenen zijn.

Verder zou ik me er niet teveel bij voorstellen. Het is gewoon een balie waar wiet en hasj verkocht wordt. Je doet het dus niet snel verkeerd :wink:
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankje! Dus eigenlijk kan ik ook gewoon even binnenlopen en vertellen dat dit m'n eerste keer is? Haha ik had altijd hele andere verwachtingen van zo'n tent
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Addrera zei:
Dankje! Dus eigenlijk kan ik ook gewoon even binnenlopen en vertellen dat dit m'n eerste keer is? Haha ik had altijd hele andere verwachtingen van zo'n tent
Klik om te vergroten...
Ja hoor, dat kan best. Het is lang niet mijn eerste keer maar ik laat me ook altijd adviseren over de wiet en hasj die ze verkopen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij een goede shop helpen ze je met de juiste info.
Neem je id bewijs mee, je moet 18+ zijn.
K
Kees1988ELLid
01-01-2024, 00:00
#7
Addrera zei:
Hi allemaal!

Ik gebruik nu al een paar jaar recreatief bepaalde drugs maar ik denk dat ik naar een wat meer 'mellow' middel opzoek ben. In principe iets wat ik na een lange dag school of werk kan gebruiken om goed te relaxen. En ik dacht gelijk aan wiet! :) Ik ben nog nooit in een coffeeshop geweest, heb wel is een jointje gehad maar werd er nooit high van (ik rook nooit dus had moeite met inhaleren). Waar moet ik aan denken als ik naar een coffeeshop ga? Wat zijn goede dingen om te halen en mee te beginnen? Wat mag wel en niet?

Sorry als dit een beetje dom overkomt :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ik adviseer je als je een keer wilt blowen om amnesia te halen, mits je niet verslavingsgevoelig bent, ik heb zelf 10 jaar geblowd en dacht altijd dat het onschuldig was
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik raad het zeker af om de eerste keer amnsesia te halen. Beter gewoon beginnen met een niet al te sterke soort in een puurpijpje of bong. Door het puur te roken is je ervaring zoveel beter dan een joint als je geen tabak rookt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou gewoon puur roken en als het bevalt een vaper kopen. Zeker niet met tabak gaan roken, dit verpest de high en is extra schadelijk voor je longen.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zou hasj halen wiet is meer verslavend vind ik

of dat zit in je hoofd en nicotine is de dader

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."