Dag, ik ben redacteur van het tv-programma 'Danny's Wereld'. We werken aan een uitzending over het verbod op 3MMC. Zou ik jou daarover kunnen spreken?
Hallo!
Nee, ik kies er graag voor om echt anoniem te blijven. Wil niet dat mensen in het echte leven mij herkennen, dat is in mijn positie heel erg lastig.
Echt jammer, anders had ik je graag mijn hulp aangeboden en mijn mening heb ik hierover. Maar zeker niet voor tv.
Succes en hoop dat je iemand vindt die eens een fatsoenlijk tegengeluid laat horen.
Ik ben 52 en mijn vrouw en ik hebben een uitstekend leven waarin drugs een verrijking is. We hebben ook puber kinderen, die niets weten van ons gebruik.
Wij kunnen prima met 3-mmc en andere middelen omgaan. Het is voor ons een verrijking.
Zoals vrijwel iedereen hier zal beamen gaat een verbod niet werken.
Er is gewoon vraag en dan komt er vanzelf aanbod, alleen straks vanuit een schimmige wereld. Hoe lang is xtc al verboden?
Verbod is geen oplossing.
Wel goede voorlichting en betere controle op leeftijd.
Maar niemand luistert naar deze argumenten die uit zoveel hoeken komen..