Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi all! Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs. Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs?"
"Perenijsje zei: In je eentje recreatief gebruiken is niks "raars" aan hoor. Ik vind het wel leuker om samen met anderen te gebruiken. Ik gebruik het meest samen met mijn vriend of samen met vrienden. Omdat ik vooral stimulanten gebruik ( coke, pep, 3mmc, mdma) en dat is gewoon veel leuker om samen met anderen te gebruiken en vooral samen met mijn vriend heb ik dan de meest geweldige nachten. Maar vooral pep gebruik ik ook wel regelmatig alleen thuis. Soms doe ik dan nuttige dingen en ruim ik bijvoorbeeld van alles op in huis. Maar vaak genoeg zit ik vooral veel online te ouwehoeren en muziek te luisteren. Zoals nu haha. Voor Corona gebruikte ik ook altijd op hardcorefeestjes, maarja, die zijn er helaas niet meer. Klik om te vergroten... Bedankt voor je toevoeging !"
"Zie dat dit best wat reacties heeft. Weet niet of dit is toegestaan, maar als er een chill persoon is die is samen wilt gebruiken stuur me een pm. Gebruik namelijk meestal alleen maar gezelschap is wel is leuk. Kan alleen niet bij mij thuis, haha. Ben 20, goed verzorgd en woon in Overijssel!"
"Jumping Jack zei: Vasseline in je neus? En daarna nog snuiven? Klik om te vergroten... Ik las op een andere site dat dat goed is voor je neus 😅"
"Dopemonster zei: Dan snuif je niet hard genoeg als het uit je neus pleurt Klik om te vergroten... Maar je moet toch ook niet te hard snuiven? 😅 Of maakt dat niet uit?"
"Natozlato zei: Toch even een andere vraag: lijk je op Beyonce?? Dat je haar foto als profielfoto gebruikt. Hmm, mss moet ik mijn foto ook maar eens aanpassen.. Klik om te vergroten... We zijn een tweeling 👯♀️"
"De Zandman zei: Ik vond vroeger bij de eerste keer met het snuiven van speed die ellendige smerige smaak daar achter in je keel zo weerzinwekkend, dat ik het maar bij één keer gelaten heb. Bah, wat een laffe rotsmaak is dat. Hoe gaan anderen hiermee om? Klik om te vergroten... Dit heb ik ook ervaren, met speed en 3mmc… eerlijk gezegd loop ik dan rondjes door het huis en dan voelt het alsof het sneller weggaat haha"
"BraboF zei: Pff dit heb ik dus ook altijd..... Ga ik naar de wc om wat te snuiven, en kijk daarna goed in mijn selfie camera om te zien of er niets zit. Eenmaal terug op het feestje of dansvloer en 15min later wordt ik aangetikt door een vriend of vriendin dat ik mijn neus even schoon moet maken omdat er zooi zit. Met de eerste keer dacht ik dat ik zelf niet opgelet en schoongemaakt had...maar het gebeurde vaker en toen realiseerde ik me dat het later pas mijn neus uit valt en blijft hangen. Heel vervelend. Nu heb ik wel ongelooflijk veel last van hooikoorts altijd en mijn neus zit vrijwel altijd gedeeltelijk verstopt. Dus kan me best voorstellen dat het hier door komt. Klik om te vergroten... Ja heel erg irritant, zelf heb ik alleen geen last van hooikoorts haha"
"Even een update: Ik heb zojuist voor het eerst capsules gevuld met 3MMC. Ik heb er 3 genomen, elk bijna vol. Nu is het een uur later en voel ik helemaal niks. Duurt het echt zoveel langer om iets te voelen? Ik heb thuis niet zo'n kleine weegschaal dus ik weet ook niet echt hoe veel ik heb genomen (Ja, stom, weet ik maar ik woon thuis en als ik zo'n weegschaal koop is het nogal verdacht). Hoe dan ook, weet iemand meer?"
"Spyro zei: 3 capsules?! Ik weet niet welke maat je hebt maar dat is vaak enorm veel. Ik zou even lekker afwachten en rustig aan doen… Klik om te vergroten... Het zijn best wel kleine haha. Ik voel me nog gewoon goed gelukkig."