Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat zijn toch maar namen omdat het kind een naam moet hebben. Je kan imo niet zegge, di soort is goed vwant het hangt van de kweek af..."
"Naar mijn weten komt een groot deel van de wiet di wordt verkocht in coffeeshops van belgie (de zogenaamde belgowiet) en di wordt hier in belgie gekweekt aan de kanten van st truiden enz (illegaal wel te verstaan) schiet me niet dood als ik fout zit maar zo heb ik het gehoord en ben zelf een belg en woon niet echt ver van st truiden :d"
"Euhr, roken jullie zo weinig dan? Ik rook gemiddeld 2 jointen per dag (en 2 jointen = bij mij gelijk aan 1gr) int weekend meestal 3-4 per dag. wat bedoel je trouwens met: hoeveel joitnjes rook je? want ik rook denk ik per week 3 tot 4 joints maar niet allemaal in mijn eentje. Wat er dus op neerkomt dat ik in mijn eentje ongeveer 1,25 joint rook. Ikzelf kan er prima mee omgaan en als het mis gaat merken mijn vrienden dat ook wel en zullen ze er wat van gaan zeggen. Maar ook met cannabis moet je uitkijken. Ik ben er wel in die zin afhankelijk van dat als ik 10 dagen niet blow ik heel erg veel zin heb in een jointje ik wordt dan wat ongeduldiger enzo. Klik om te vergroten... Iets mis gaan? met 3-4 jointjes per week (nog niet in je eentje) wat volgens mij gaat overeenkomen met iets meer als een gram ofz? En imo ben jij toch niet afhankelijk van cannabis, daar kan je om te beginnen al zeer moeilijk lichamelijk afhankelijk van worden... Zelfs als ik echt wil kan ik er mee stoppen en zoals eerder vermeld zit het bij mij rond de 15jointen per week (di ik alleen oprook). Als ik hier zo lees dan val k bna achterover"
"SpacingBen zei: Zo zal iemand die een opleiding doet die hem niet ligt, of een baan heeft waar hij of zij met een ongelovelijke tegenzin naar toe gaat zeer waarschijnlijk meer blowen. Ook de vrienden waar je misschien dagelijks mee omgaat spelen een belangrijke rol. Misschien blow je wel elke dag uit gewoonte, niet omdat je iedere dag wiet 'nodig denkt te hebben'. Klik om te vergroten... Ik blow niet omdat ik het nodig heb. Ook niet echt uit gewoonte, het is gewoon lekker. De begaaidheid speelt ook niet meer echt zo'n grote rol als vroeger, wat natuurlik niet wil zeggen dat ik slechte wiet rook Ik ben nu bijna 21 en blow ong van mn 15e ofz. Mijn kameraden roken net hetzelfde als mij maar dat is allemaal mettertijd gekomen. We geven onze jointen ook niet door zoals op zoveel plaatsen. Ieder koopt zn eigen wiet, heeft er iemand gene leent iemand hem een joint en gaan we niet met 3-4 man van 1 joint roken. Een joint waar iemand anders van meerookt smaakt imo ook niet zo goed als een joint di je zelf rolt en zelf helemaal oprookt. Maar kga door, joint roken"
"Mja, ik krijg ook een droge bek. Maar als ik dan cola of andere suikerdranken drink dan krijg k irritant slijm in mn keel en ook een vettige smaak (ook bij andere drugs ) Oplossing, drink es water bij uw joint ipv cola"
"Ik ben zelf nog nooit ongewenst in aanraking met GHB (of eener welke drug) gekomen. Nochtans gebruik(te) ik veel en verschillende soorten drugs. Ik wou gewoon even zeggen dat de mensen di drugs in iemand anders zijn drinken doen laag gevallen zijn en geen drugs gebruiken "for the love of the game" maar drugs gebruiken als methode om iemand bvb in bed te krijgen ofzo. DIT IS LAAG PS: ik zou nooit mijn drugs in iemand zijn/haar drinken doen om de simpele reden dat ik di drugs betaald heb en omdat ik di anderen het plezier niet gun"
"Ik en mn vrienden zijn vroeger regelmatig in contact gekomen met GHB en ik moet zeggen dat ik nog nooit iemand met schuimbek ofzo heb gezien. En nochtans waren we jong, onbezonnen en hebben we overdreven Ikzelf heb nooit meer dan 2 potjes per avond genomen en heb nooit negatieve effecten ondervonden. Een kameraad van mij daarentegen had er op een avond 4 (!) binnen, hij had overdreven koude rillingen en zweette heel fel maar kon voor de rest "normaal" doen (voor iemand met 4 potjes in zn kraag). Dat is het enige en naar mijn weten was het geen slechte GHB (ik heb ooit gehoord: hoe witter de slijmachtige vloeistof hoe beter enjah, di zag toch wel redelijk wit )"