Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia gebruiken, maar zonder te roken

Salvia gebruiken, maar zonder te roken

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op dhp beschreef iemand het effect als:
Het was meer van: Kom maar schat ipv Hierkomme hoer!
Klik om te vergroten...
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een kwartier onder je tong leggen zou ook moeten werken. Probeer het maar zou ik zeggen, maar ik vraag me af of het net zo heftig werkt als met roken want dan knalt het echt ineens in.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zijn al een aantal topics over Salvia, maar ik vond niets tot weinig terug over het gebruik van Salvia indien je dit niet wilt roken.

Wie wil en kan me hier wat tips over geven?

Waarom ik het niet wil roken? Ik rook eigenlijk niet en ben bang dat ik het niet over mijn longen krijg en heb hier ook niet de juiste middelen voor. Al rook ik af en toen wel eens een joint, maar dat even terzijde. Ik wil het dus echt liever niet roken in dit geval.

Nu heb ik gelezen dat je er ook thee van kunt zetten of het gewoon kunt kauwen. Ik denk dat kauwen mijn voorkeur heeft en ben van plan dit te doen. Maar hoe kan ik dat het beste doen?

-Ik heb Salvia sage extract 10X, 1 gram gekocht.
-Wil het dus liever kauwen (of iemand moet een andere goeie tip hebben behalve roken).
-Heb reeds ervaring met truffels en paddo's (geen idee of het nut heeft dit hier te vermelden)

Wat zijn jullie ervaringen met de doseringen?
l
lesyouriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fresh zei:
Er zijn al een aantal topics over Salvia, maar ik vond niets tot weinig terug over het gebruik van Salvia indien je dit niet wilt roken.

Wie wil en kan me hier wat tips over geven?

Waarom ik het niet wil roken? Ik rook eigenlijk niet en ben bang dat ik het niet over mijn longen krijg en heb hier ook niet de juiste middelen voor. Al rook ik af en toen wel eens een joint, maar dat even terzijde. Ik wil het dus echt liever niet roken in dit geval.

Nu heb ik gelezen dat je er ook thee van kunt zetten of het gewoon kunt kauwen. Ik denk dat kauwen mijn voorkeur heeft en ben van plan dit te doen. Maar hoe kan ik dat het beste doen?

-Ik heb Salvia sage extract 10X, 1 gram gekocht.
-Wil het dus liever kauwen (of iemand moet een andere goeie tip hebben behalve roken).
-Heb reeds ervaring met truffels en paddo's (geen idee of het nut heeft dit hier te vermelden)

Wat zijn jullie ervaringen met de doseringen?
Klik om te vergroten...


Ik heb zelf een keer van een halve gram een thee gezet en daar voelde ik vrijwel niks van. Later heb ik een beetje in een puurpijp gedaan maar dat kreeg ik echt niet over mijn longen dus heb ik een bong gekocht.
De bong is echt een aanrader aangezien het wordt gekoeld en een beetje word gezuiverd door het water is het niet zwaar op je longen en het werkt beter, ik was meteen van het padje af.
Voor de rest weet ik geen andere manieren, maar in ieder geval als je het met een bong rookt valt het heel erg mee en is het toch aan te raden.

Ik weet dat het wat tegenstrijdig is met wat je wilt horen maarja.., succes ermee!
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oraal nooit gedaan maar naar het schijnt kom je dan meer in de meer dromerige, milde meditatieve staat.

Bong werkte matig. Wel duidelijk effect maar niet echt trippy.

Pijp werkt het best! Ik vind het vreselijk roken maar probeer gewoon in zo'n kort mogelijk tijd zoveel mogelijk binnen te krijgen. Het voelt vervelend voor je longen, maar dat moet je ervoor over hebben.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus de smartshopeigenaar liegt als ie zegt dat je respectvol met salvia moet omgaan! :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
de gewone salvia blaren daar moet je opkauwen en inslikken of je kan er een thee van zetten.
ik weet niet precies de hoeveelheid maar ik dacht zo'n 3 a 4 gr gewone salvia blaren.
de extracten zijn het beste om te roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."