#1
Ik heb de toop boven gezet zoek daar in mischien slikt ieman die
Krijg geen pam erbij?Ga nou is naar het topic kijken.Want er is een heel discussie over gewweest.Er waren voors en tegen.Ze hebben het hier liever over speed,weer,jointjeOo drie maanden duurt wel even zo graag naar een verjaardag of iets kunnen zonder constant rood te worden![]()
Normaal krijg je een benzo erbij tot de AD gaat werkenSorry wat bedoel. Je snap het niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."