Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pascal FM zei: Sublimo zei: Pascal FM zei: Ik denk dat je het met een bankpasje dan ook niet optimaal fijn krijgt Ik leg de kristallen op een papiertje en vouw deze dicht, daarna een aantal keer met iets ronds en hards erover rollen(bv. een bierflesje of een ander klein flesje)...dit heraal ik een paar keer...open het papiertje...en....thadaaaaa!!! super fijn poeder dat nauwelijks pijn in je neus doet Tenminste...zo werkt het bij mij goed Klik om te vergroten... Nauwelijks pijn ? Heb je mephedrone al eens als fluffy poeder verkregen en dat gesnoven ? Dat doet echt wel zeer. Zo ja, is er een verschil wat betreft pijn bij het snuiven ? Klik om te vergroten... Fluffy poeder? Zoiets als poedersuiker zo fijn? Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Het waren hele fijne kristalltejes of hele grove kristallen Heb dus geen idee of er verschil in zit..... Klik om te vergroten... Dat hele fluffy poeder heb ik nu wel besteld. Volgens degene die het levert maakt het qua effect allemaal niet zo heel veel uit. Hij levert als poeder, kristallen en granules. Wat dan precies het nu ervan is (als het effect hetzelfde is), weet ik niet."
"Ik kan via de search niet heel veel over 2C-I vinden en sowieso was ik benieuwd of mensen er (recent) nog ervaringen mee hebben gehad. Heb een plaats gevonden waar je enkele 2C's kan vinden, en ik ben vooral geinteresseerd in 2C-I. Nu vroeg ik me af; is dit echt veel leuker/beter/anders dan 2C-E of 2C-B, of zijn de verschillen minimaal en is het niet de moeite..?"
"Ik ben uiteindelijk gegaan voor 2C-D (100 mg binnengekregen, 40 mg genuttigd). Al met al een bijzonder prettige ervaring die zo'n vier tot vijf uur duurde. De reden dat ik de 2C-I nog even links heb laten liggen is omdat ik na het lezen van stapels tripreports toch de indruk heb gekregen dat het een stuk heftiger (of intenser) is. Omdat ik nauwelijks ervaring had/heb met 2C's besloot ik dus rustig te beginnen. Heb je de I uiteindelijk al binnengehad Spor? En eventueel al ervaringen?"
"Re: Datura aka hell Dit soort reports lees je zo vaak over Datura... En toch blijft het kriebelen sinds ik er voor de eerste keer over las. Ik heb echter teveel om gezond voor te blijven (wel, op dit moment in ieder geval). Ik las op erowid overigens ooit een heel mooi rapport van een Indiaanse (native american) die de doornappel zelf had gekweekt en er ook bij mediteerde etc. (bij zijn stam/volk was Datura gebruik niet uitzonderlijk). Deze persoon beweerde het 'geregeld' te gebruiken en dat dit ook goed ging omdat hij een soort spirituele binding met de Doornappel had. Misschien is het allemaal lulkoek/fake, maar als het echt waar is dan is datura veel meer dan een natuurlijk tripmiddel en is het een soort 'poort' naar het spirituele. Ik geloof zelf wel in dit soort dingen.. (voor anderen is het waarschijnlijk de grootst mogelijke onzin)."
"Ik herken dat wel, ik was voorheen toch redelijk fanatiek blackmetal liefhebber, maar sinds ik begonnen met af en toe trippen lijkt het wel of ik veel milder ben geworden en dat uit zich dus ook in mijn muziekvoorkeur. Tegenwoordig luister ik eigenlijk alles behalve metal (alleen zeer incidenteel nog)."
"Ben benieuwd. Binnenkort maar weer eens opzoek naar een ander lettertje"
"Ik heb een vraag mbt het gebruiken van Salvia (vast al eens gevraagd, maar toch..) Ik wil rustig aan beginnen, dus ik heb 5x extract gehaald. Ik heb al wel ervaring met paddo's, LSD en 2CB, dus het hoeft allemaal niet te rustig (e.g. ik ben op tripgebied dus wel wat gewend). Wat is raadzaam qua dosering? Is een derde gram ok (via de waterpijp) ?"
"paulXTC zei: dus dit is een mooie en leerzame plek om te oefenen Klik om te vergroten... Staat leuk op je CV ook, Drugsforum.nl Tof report trouwens, staan een hoop herkenbare dingetjes in!"
"3C-P? --> http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=32073 Iemand hier die dat kent/heeft gebruikt? Of 2-CT-21?"
"Dan moet ik beter zoeken. Die heb ik nog niet gehad"