Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben daarstraks men ticket gaan halen. Vorig jaar was geweldig, ik hoop dit jaar ook. Camping is wel €5 aan de ingang, voor de mensen die het niet weten."
"ik geef je volledig gelijk ! 's avonds vind ik het zowiezo al leuker."
"paffe, jayke paffe blowe kette, porro kette smore, een jointje smore tere, een " tere"
"Ik blow altijd met één of meerdere vrienden. Alhoewel ik tegenwoordig wel eens zin krijg om er zelf eentje te blowe. Maar toch, ik vind het gezelliger met vrienden. Ik ben niet zo'n eenzaat"
"bergen op zoom is zowat de dichtste waar degelijke shops zijn"
"chocolade"
"Ik denk ook dat het komt doordat je niets hebt gegeten, zelf zorg ik er altijd voor dat ik genoeg gegeten heb of nog iets bij heb"
"joint + vijver, rivier, beekje joint + open grasvlakte & een helderblauwe hemel joint + afgelegen bankje joint + muziek"
"Deze gaat er ook wel over http://www.youtube.com/watch?v=5qXbjNK0hWE"
"jason little @ tunnel terror 2005"