Het is al weer een tijdje geleden, maar ik ben er vrij zeker van dat dat bij mij zo'n 7-7,5 uur was. Kan ietsje minder zijn geweest, maar niet echt meer dan dat.
#2
ik krijg binnenkort dit lettertje van de 2c reeks tot me beschikking, en vraag me af of er hier al mensen zijn die deze variant hebben gebruikt en hoe jullie ervaring met deze 2c was.
wat was de dosis, visuele aspecten aangezien deze aardig kunnen verschillen per 2c.
anyone?
dank je voor de input 2C-Em
ik ga denk ik voor 10 mg nasaal, benieuwd of dat genoeg zal zijn aangezien ik de 1/3 ratio aanhoudt van de orale dosis.
eventueel later nog wat bijnemen.
wat was de tijdsduur eigenlijk van de 27mg oraal?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.