#1
Hallo mensen,
Even een paar vragen voor jullie: Ik gebruik nog niet zo lang speed en als ik het gebruik is dat thuis, met m'n vriend.(Geen grote hoeveelheden) Zo ook afgelopen nacht. We hadden ons laatste snifje genomen en toen na ongeveer uur kreeg ik plotseling een heel rare hoofdpijn. Ik heb wel vaker hoofdpijn en ik kan het niet echt omschrijven maar er klopte iets niet. Zodra ik ging zitten/ liggen werd het erger en juist als ik ging lopen was het zomaar weg. Omdat we van plan waren om zo naar bed te gaan toch maar even een pijnstiller genomen (Advil). We zaten nog even en toen kwam er opeens een 'aura' opzetten die je voor een migraine aanval ook krijgt. Na een uur ongeveer was deze 'uit zicht' en geen hoofdpijn meer gehad. Komt dit nou door de speed of gewoon toeval??
Verder weet ik dat je een hoge hartslag krijgt van speed en tijdens gebruik merk ik daar niet zoveel van maar na het slapen (meestal 3 a 4 uurtjes) kan hij wel oplopen tot 150 p/m in rust. En daarbij moet ik soms echt gaan zitten als ik ga lopen i.v.m. bijna flauwvallen. Best een beetje eng omdat mijn vriend hier geen last van heeft, dus ik vraag me af of dit 'normaal' is na speed gebruik.
Alvast bedankt voor het antwoorden!![:)]()
Even een paar vragen voor jullie: Ik gebruik nog niet zo lang speed en als ik het gebruik is dat thuis, met m'n vriend.(Geen grote hoeveelheden) Zo ook afgelopen nacht. We hadden ons laatste snifje genomen en toen na ongeveer uur kreeg ik plotseling een heel rare hoofdpijn. Ik heb wel vaker hoofdpijn en ik kan het niet echt omschrijven maar er klopte iets niet. Zodra ik ging zitten/ liggen werd het erger en juist als ik ging lopen was het zomaar weg. Omdat we van plan waren om zo naar bed te gaan toch maar even een pijnstiller genomen (Advil). We zaten nog even en toen kwam er opeens een 'aura' opzetten die je voor een migraine aanval ook krijgt. Na een uur ongeveer was deze 'uit zicht' en geen hoofdpijn meer gehad. Komt dit nou door de speed of gewoon toeval??
Verder weet ik dat je een hoge hartslag krijgt van speed en tijdens gebruik merk ik daar niet zoveel van maar na het slapen (meestal 3 a 4 uurtjes) kan hij wel oplopen tot 150 p/m in rust. En daarbij moet ik soms echt gaan zitten als ik ga lopen i.v.m. bijna flauwvallen. Best een beetje eng omdat mijn vriend hier geen last van heeft, dus ik vraag me af of dit 'normaal' is na speed gebruik.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
