"leveldesigner zei:
Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook).
Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar
maanden van methadon fabrikant, wat maakte dat ik elke paar maanden zo'n 2 maanden me slecht voelde tot ziek was. En
ookal bleef het dezelfde fabrikant, dan toch veranderde de kwaliteit heel vaak ookal was de zwaarte van de pillen hetzelfde.
Waarschijnlijk lagen ze dan te lang in geopende verpakking alvorens ze werden verpakt in zulke Baxter zakjes. Op originele
verpakking zetten methadon fabrikanten altijd dat het hooguit 2 maanden werkzaam is nadat de verpakking is geopend. De
kwaliteit wordt dus langzaam slechter na openen.
Was dus constant ziek en besloot over te stappen naar apotheek als methadon verstekker. Dit maakte dat ik vanaf dan dezelfde
fabrikant had, maar vaak was het dan erg slechte methadon. Xpharma bijvoorbeeld, heeeeel slechte ervaringen hiermee. Van
week tot week veranderde de kwaliteit. Dus van apotheek naar apotheek, tot ik bij de ziekenhuis apotheek terecht kwam en die
mij methadon van Sandoz kon leveren, maar omdat dat ik potten van 500 pillen kwam en dus steeds werd geopend om er wat
uit te halen zakte die kwaliteit ook steeds. En toen waren de 20 mg tabletten op, dus kreeg ik 10 mg tabletten. Dit maakte dat
ik weer ziek werd 2 maanden lang, ookal nam ik dezeflde aantal tabletten maar dan 2 keer zoveel. Kreeg dus zeflde dosis binnen.
Schijnt met verschil in hulpstoffen ofzo te maken te hebben. Nu is tot overmaat van ramp Sandoz op, overal. Pas 29-11-2021
wordt er pas weer geleverd aan apotheken, maar dit kan ook nog zware vertragin opleveren. Dus moet ik weer overstappen,
op welk middel? Ik weet het niet meer! Dus weer 8 tot 11 weken ziek zijn! Tot overmaat van ramp krijg ik zware migraine aanvallen
wanneer ik afbouw verschijnselen heb. Heb hiervoor Sumatriptan, maar die mag je maar 6 keer per maand slikken. Lig dus veel
met afkick verschijnselen en migraine op bed, dagen aan een. En dit nu al 3 jaar. Niemand kan helpen, artsen weten amper iets
van methadon af, of opiaten in het geheel. ("O, wist niet dat je ziek werd als je stopte met methadon". sprak een apotheker. What
the fuck man, what the fuck! Een ander; " alle methadon is hetzelfde, er is geen verschil tussen fabrikanten en miligrammen. Wat
u zegt kan niet! What the fuck man! Heb jij t ooi geprobeert dan? Nee, lul dan niet zo dom!!! Maarja, dat zeg je natuurlijk niet, ik
tenminste niet, maar denk het wel!).
Maar goed, dit is dus mijn methadon verhaal. Weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Overstappen op Suboxone? Ja, theoretisch
zou dat kunnen. Maar door mijn 40 jarige afhankelijkheid van opiaten word ik ZO ziek dat dat niet echt een optie is. Want je moet
eerst een paar dagen, minstens 2, zonder methadon alvorens je overstapt. En dan nog duurt het minstens een paar dagen alvorens
de methadon echt verdwenen is uit je bloedspiegel.
Ik weet het gewoon niet meer, wilde dat gewoon even kwijt,
Mocht iemand enige raad kunnen geven dan hoor ik dit graag.
iemand...?
Alvast heel erg bedankt.
Klik om te vergroten...
Heb 32 jaar elke dag min 3 tot 5gr bruine gerookt 24 jaar methadon. Hoogste dosis was 184 mg . Zelfs daar gebruikte ik nog op . Nu al 3 jaar clean omdat ik uiteindelijk de pussy hero van nu ,niets is tegen die van vroeger . En ik had dan nog recht van de haven onverkapt . In Antwerpen. Dat is sinds 2015 gestopt . Dan bij meerdere dealers gerookt belgie Nederlands. Geen han al kon tippen aan wat ik had . De real stuff . De kwaliteit van nu is wel 50% minder . Geeft mijn roes niet . Wordt niet misselijk. Die ik had was 3 banen . Zware roes zweten misselijk. Die van nu is niets meer . Zelfs is 10gr op 1dag gerookt in Rotterdam. Die kerel zei woow man jij kunt roken . Ik zeg hem nee man de tojd van echte bruine is voorbij. Nu vol vuiligheid. Ik had een rode wijn druppel rook naar katten pis maar was 83% puur de china withe was 35 euro 1 gr maar dat was dodelijk in ontwenning. Nu ben ik gestopt zelfs geen ontwenning beetje lastig das al omdat er geen kwaliteit meer bestaat boven 50% zeker van . Dan methadon afgebouwd na 30 jaar op 2 jaar afgebouwd wel lastig gehad maar kan terug poepen op toilette en poepen in bed lol. Zonder verdoving . Resultaat de bruine van nu is niets meer . Gooi je beter je geld in de vuilbak . Mietjes bruine in deze tijd . 400gr tramadol is nog zwaarder . Of methadon puur oo aluminum is nog beter . Gaat ook als het puur is . Meestal doen apotheek nooit puur . Maar daar was mijn oplossing oh dokter tis nu al 30 dagen dat ik overgeef van methadon. Resultaat oh dan zulken we het bijproduct uitllaten . Dan loopt het zoals bruine van de alu smaak is super chemisch maar lekker roesje voor 30 a45 min . Maar na 40 jaar zware reis . Ben ik clean . Heb 6 maand geleden nog is gerookt iemand dat verslaafd is zei roken top . Wat een gelul . Heb van hem 3gr op gerookt na 3 jaar clean Resultaat ook pussy brow . Die kerel was scheel . Ik niet zelfs geen mini roesje . De echte shit is weg . Ontwenning is niets meer tegen die van 83% daar dacht je van ik ga dood . Pijn overal mieren op benen armen . In je hoofd moet roken . Nu is dat niet meer . Beter gewoon mijden . Zelfs op silknet geprobeerd niets . 50 mg diazepan en 1 joint ben ik nog scheler . Spijtig . Want ik zou nooit gestopt zijn met die dat ik had . Meeste hier zullen dat nooit snappen . Maar dat was shit waarvan het super was . Uiteindelijk stop je toch omdat de roes nooit terug zal komen die ik kende . Nu hoor je ruikt naar azijn is top . Need de echte ruikte als katten pis als je rookte . Nu ruik je verbrand vuil . En dan zijn dealers zo stom . Als je heavy shit geeft 80% puur . Dan blijven klanten . En stoppen niet . Nu zijn ze zo dom . Dat klanten gewoon stoppen met hun Marlboro light . Maar persoonlijk ben ik gestopt maar zal altijd hunkeren naar de echte . Dan spreek ik van 1998 tot 2014 alles erna was max 20% ontwenning een koud eitje tegen de echte of een ontwenning van boven de 100 methadone aan 2 dagen komt overeen met de echte . Was beter dan sex lol relax geen zorg geen pijn in lichaam. Ohhh de goodtimes"
In: Methadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)
1-1-2024