#1
Fentanyl is al een stapje naar beneden van Oxycodon in mijn boek.
Ik heb in mijn leven wel een paar grammen fentanyl analogen weg gewerkt, de afkick is intens maar gelukkig relatief zeer kort. Zelfs bij zwaar misbruik is de fysieke afkick na een week meestal wel zo goed als over.
Ik ben lange tijd dissociatieven (MXE) gaan gebruiken als extra tussenstapje maar dat kwam ook met veel risico's en was niet altijd ideaal.
Wat je vaak ziet is dat mensen een surrogaat (zoals methadon) krijgen die minder hard piekt en een stabiel lang lopend platuea hebben. Op die manier hoef je niet constant aan herdoseren denken en kun je geleidelijker afbouwen. Ik heb hiervoor zelf nooit de nood gevoeld na fentayl gebruik, maar dat is een ding dus.
Nog een ding dat ik niet kan laten om voor me te houden, ik hoop dat je je beseft hoe belachelijk gevaarlijk het is om fentanyl pleisters te kauwen. een pleister bevat een 20 dubbele overdosis ofso als ik het mij goed herinner, zijn veel mensen aan overleden in ieder geval.
Ook wil ik adviseren het hoe dan ook niet in te wisselen voor benzodiazepine gebruik, dan ben je gegarandeerd verder van huis. Geloof het of niet maar opiaat afkick is veel beter verteerbaar (maar hierdoor dus ook verslavender dus).
Veel mensen zeggen dat Kratom helpt tegen opiaat afkick. Dissociatieven counteren opiaat afkick ook effectief voor mij en anderen maar dissociatieven zijn voor lang niet iedereen en iedere context geschikt.
Een soort minimale taper lijkt me verstandig maar het belangrijkste is geen nieuw product in huis halen, als het binnen handbereik is is er toch geen houden aan.
We kennen je context niet en kunnen eigenlijk niet veel voor je betekenen, ik ben geen professional en ik ken je achtergrond niet. Dat ik me überhaupt uitspreek hierover is eigenlijk onethisch aangezien het gevolgen voor je gezondheid kan hebben door mijn aandoen.
Hulp zoeken bij een professionele instantie (je huisarts?) lijkt me zeer aan te raden.
Succes in ieder geval, mocht je vragen hebben beantwoord ik ze eventueel graag.
Ik heb in mijn leven wel een paar grammen fentanyl analogen weg gewerkt, de afkick is intens maar gelukkig relatief zeer kort. Zelfs bij zwaar misbruik is de fysieke afkick na een week meestal wel zo goed als over.
Ik ben lange tijd dissociatieven (MXE) gaan gebruiken als extra tussenstapje maar dat kwam ook met veel risico's en was niet altijd ideaal.
Wat je vaak ziet is dat mensen een surrogaat (zoals methadon) krijgen die minder hard piekt en een stabiel lang lopend platuea hebben. Op die manier hoef je niet constant aan herdoseren denken en kun je geleidelijker afbouwen. Ik heb hiervoor zelf nooit de nood gevoeld na fentayl gebruik, maar dat is een ding dus.
Nog een ding dat ik niet kan laten om voor me te houden, ik hoop dat je je beseft hoe belachelijk gevaarlijk het is om fentanyl pleisters te kauwen. een pleister bevat een 20 dubbele overdosis ofso als ik het mij goed herinner, zijn veel mensen aan overleden in ieder geval.
Ook wil ik adviseren het hoe dan ook niet in te wisselen voor benzodiazepine gebruik, dan ben je gegarandeerd verder van huis. Geloof het of niet maar opiaat afkick is veel beter verteerbaar (maar hierdoor dus ook verslavender dus).
Veel mensen zeggen dat Kratom helpt tegen opiaat afkick. Dissociatieven counteren opiaat afkick ook effectief voor mij en anderen maar dissociatieven zijn voor lang niet iedereen en iedere context geschikt.
Een soort minimale taper lijkt me verstandig maar het belangrijkste is geen nieuw product in huis halen, als het binnen handbereik is is er toch geen houden aan.
We kennen je context niet en kunnen eigenlijk niet veel voor je betekenen, ik ben geen professional en ik ken je achtergrond niet. Dat ik me überhaupt uitspreek hierover is eigenlijk onethisch aangezien het gevolgen voor je gezondheid kan hebben door mijn aandoen.
Hulp zoeken bij een professionele instantie (je huisarts?) lijkt me zeer aan te raden.
Succes in ieder geval, mocht je vragen hebben beantwoord ik ze eventueel graag.