Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaaaa! Moeten we nou echt 18+ zijn? Ik ben 17~ Heb redelijk veel ervaring met Hard drugs + trippen, en ik wil zo graag een keer LSD gebruiken. Nu zocht ik alleen naar een goede plek en tijdstip om dit te doen. Ik ken al jullie DF'ers dan wel niet, maar ik denk dat het bij jullie misschien wel verstandiger is dan met mijn vaste trip-maten."
"lysergine25 zei: je kent niemand je hebt geen lsd en je bent geen 18 ... Klik om te vergroten... Ik ken inderdaad niemand ( van gezicht.. ). Acid valt wel te regelen. Ik ben geen 18, wat maakt dat uit? Alsof je boven de 18 wel LSD mag nuttigen..."
"Haha, Hardcore. Ik ben een Goa - D&B Typ. Ben al een hele tijd gestopt met Pep, teringtroep is dat.. Ik wil dus juist niet mee om de hooligan uit te hangen, of chaos te schoppen. Ik begrijp heus wel wat Acid is hoor, ik wil juist mee voor die goede trip. Het spirituele is juist wat me zo trekt in LSD! Maarja~ Ik zoek wel een andere Scene."
"Will do. Btw - Ik ben echt geobsedeerd door je 2c-b Report gast! Nee dat betekend niet dat ik je na ga doen, maar damn wat een trip!"
"Ruigoord!!!"
"Ik heb nu samen met wat vrienden van me al een heel aantal keer Paddestoelen gebruikt, en tot nu toe alleen maar goede, leuke trips gehad. Maar toch voelde het steeds of er wat miste - De echte harde visuals, en een chill gevoel. Dus B en ik gingen aan mixxen denken~ We kwamen uit bij Paddestoelen + MDMA. Na ons wat te informeren op internet hebben we het aan de man in de Smartshop gevraagd en die vertelde ons dat het een hele goede, harde en relaxede trip scheen te zijn. De juiste dosering zou 200mg Golden Teachers + 80mg MDMA in een capsule zijn. Dat klinkt in mijn oren als nogal weinig. Dus, beste DFérs, wie van jullie heeft dit goedje wel eens uitgeprobeerd en kan mij helpen met de dosering?"
"Nou wat het dus is, ik heb vaker getript op Paddo's. Nu zo'n 3 keer. MDMA heb ik in meerdere vormen gebruikt, waar ik zwaar hard op ging ongeacht de dosering. Dus ik ben nogal bang dat ik snel teveel neem, dat 200-80MG is inderdaad wel erg weinig, maar ik post dit topic ook om een goede dosering te vinden. Ik zou graag wat ervaringen willen horen, als mensen die hebben. ^^"
"Goed topic Dzy, ik ben het met je eens. Ik zie Paddo's zeker wel als Harddrugs.. Maar zeker wel een hele vette!"
"Sziget? Klinkt niet echt bekend.."
"Ja dat kan zeker.. Heb een keer een verhaal gehoord, geen idee of het waar is maarja, een verhaal dus over een jongen die wat Acid mee wou smokellen, de zegels op zijn huid had geplakt (dat bedoel ik dus, weet niet of het waar is.. ) waarop die zegels natuurlijk opgenomen werden en die gast denkt nu dat hij een citroen is."