Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KoxBox zei: Exceptional Insight zei: Chris Pontius zei: Of houd jij discussies met mensen die het altijd allemaal met elkaar eens zijn? Klik om te vergroten... Als dat het geval is, Weet ik F weL met wie hij vriendjes moet worden! Klik om te vergroten... Wat heeft W.F.L. hiermee te maken? Klik om te vergroten... Jij snapt echt niks, of wel? Ik ken die hele gast niet en ik weet zelfs wat hij bedoelt."
"Ontopic: Ik zal even een conclusie schrijven. Ik vind dat je de beslissing sowieso zelf moet maken om speed te gebruiken, en geen toestemming moet vragen op een forum. Wat wel blijkt is dat er een paar mensen (Chris, Exceptional Insight) positieve ervaringen hebben. Het kan dus wel op die manier gebruikt worden. Echter heeft het natuurlijk ook risico's en nadelen die je je goed moet beseffen."
"GBL en GHB zijn sowieso niet echt de moeite waard vind ik."
"Het levert wel geld op. Bij Defqon 76 mensen opgepakt. Gemiddelde boete zal 300 euro zijn. Reken maar uit. Daarmee is de politiemacht die daar nodig is gewoon terugverdiend."
"langeman zei: -tomz0r zei: Het levert wel geld op. Bij Defqon 76 mensen opgepakt. Gemiddelde boete zal 300 euro zijn. Reken maar uit. Daarmee is de politiemacht die daar nodig is gewoon terugverdiend. Klik om te vergroten... Het had alleen beter geweest als diezelfde politiemacht 76 echte boeven op had gepakt. Boeven die dan in de cel kunnen het liefst.... kost wat onderdak en voeding, maar die wordt dan wel weer terugverdient met het beperken van de schade en ellende die zij veroorzaken. Klik om te vergroten... Ja en dan krijg je taferelen als Hoek van Holland. Politie is natuurlijk nodig op een festival, ik hoop dat we het daar over eens zijn."
"Gelukkig, al die linkse zooi hoef ik niet. We moeten geen Griekenland worden omdat al die mensen die onterecht niet werken gewoon geld blijven krijgen. Ook al die milieu en zo kan me gestolen worden."
"Wackie zei: Daar zijn we het helemaal niet over eens. Ik heb nog nooit politie nodig gehad op zowel metal, goa als tekno festivals. (ohja toch wel, dynamo heel lang geleden al denk ik dat politie (en ME) daar juist meer olie op het zeer broederlijke anarchy sfeertje gooiden dan dat ze iets van problemen oplosten of voorkwamen) Klik om te vergroten... Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Omdat dat volk niet vecht zijn er op die grote andere feesten geen politiemensen nodig? Ik noem nog eens het voorbeeld van Hoek van Holland, politie is gewoon nodig met 50000 mensen op 1 terrein waar alcohol geschonken wordt. Als je het daar niet over eens bent dan ben je gewoon blind."
"vode zei: Angramar Temenos zei: Bah, wat een teleurstelling. Ik hoopte echt op een paarsplus kabinet; Eigenlijk zou het nog beter zijn als we VVD gewoon konden weglaten, maar te veel idioten stemmen op ze.. Klik om te vergroten... Een voorkeur hebben voor een partij is een persoonlijke keuze en recht voor iedereen. Om op basis daarvan mensen als idioten bestempelen zegt meer over jou dan over hun. Sneu. Klik om te vergroten... Exact wat ik dacht. Bovendien gaat die reactie hoogstwaarschijnlijk gepaard met 0% kennis over de economische situatie in Nederland, anders zou hij ons echt geen idioten noemen. Al die linkse ideetjes zijn leuk en aardig, maar onbetaalbaar nu. Alle rapporten zeggen dat het in Nederland alarmfase is en dat er bezuinigd moet worden omdat er anders een gigantische onbetaalbare schuld wordt opgebouwd op den duur. Met het beleid van de PVDA neemt de staatsschuld per jaar met tientallen miljarden toe. Daar wordt natuurlijk niemand vrolijk van. Beter nu bezuinigen dan over 20 jaar een probleemland zijn."
"Elk festival met 50000 man in Nederland is een risicofestival. Je kan de politie niet de schuld geven van het gedoe. Die jochies vinden het leuk om ergens op te zeiken en als de politie er niet staat dan vinden ze wel iets anders. Politie moet er gewoon zijn."
"KoxBox zei: Tjah, het zal wel aan mij liggen zeker. Klik om te vergroten... Uhm, weet het niet. Even denken.... Ik denk van wel eigenlijk."