Persoonlijk vind ik dat je niet echt moet kijken naar je gewicht en het aantal mg dat er in een pil zit. Min of meer gewoon proberen. Het ligt er ook aan welke stoffen er allemaal gebruikt zijn. en het Ligt er ook aan hoe ik aan de pil kom overigens. Ik zou niet alles zomaar in mijn mond stoppen.
Ik laat mijn pillen tegenwoordig meestal eerst testen voordat ik zelf neem. Ook al weet ik min of meer dat ze betrouwbaar zijn. Dan weet ik in iedergeval dat ik goeie heb (in hoeverre je van goed kunt spreken natuurlijk..)
Ik ben rond de 76kg en dan heb ik genoeg aan één pil met 76mg mdma. Ik neem hem dan wel in één keer. Dit werkt een paar uutjes prima en als hij afbouwt neem ik een halfje en later evt. nog een halfje.
Heb ook wel eens een pil gehad met mdma (100mg) en een heel klein beetje speed (schijnt niet de gezondste combi te zijn, maar goed) hier had ik er maar 1,5 van nodig.
Ligt er ook aan wat je wil bereiken. Wil je uit je dak gaan, lekker luieren of...? Zo bekijk ik het gebruik van m'n pil.
Het verstandigste is natuurlijk helemaal niet gebruiken he?
Maar als je toch graag wilt...Ik vind 1x per maand wel veel eigenlijk. Je moet je lichaam ook de tijd geven om te kunnen hestellen. Ze zeggen vaak dat je minimaal 6 weken tussen de gebruikmomenten moet nemen. Dat lijkt me op z'n minst wel het verstandigst. Ik zelf neem eens in de 12 weken. Dan blijft het bij mij in iedergeval nog lekker (hoef niet steeds meer te nemen) en ook nog een beetje "speciaal" als je bgrijpt wat ik bedoel?
![:)]()