Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lachen man speed in je reet stoppen"
"Rustig aan doen de volgende keer"
"84 procent is het puurst.. ik zou het iig niet geloven"
"denk niet dat je veel voelt van een halve neem gewoon een hele, lekkere inslag"
"bedankt, k heb er niet veel alcohol bijgedronken denk maar iets van 6/8 glazen. heb ook af en toe water gedronken en ook waterijsjes gehaald. maar was nogal teleurgesteld dat hij zo snel al uitgewerkt was, liep trouwens nog wel met grote doppen rond en was nog flink aan het kauwen. denk dat k de volgende keer een van 110-130 pak of pure mdma. ben trouwens 77kg wat is dan ideale hoeveelheid?"
"oke bedankt, maar k zie zo veel mensen die alcohol erbij drinken. dat kan toch wel zolang je maar genoeg water drinkt, en ik drink bijna alleen maar cola gemixt met sterke drank of soms een biertje. ik ben van plan het 1 x in de maand te gaan doen, is dat verstandig om het leuk te houden. zeg maar dat je het lekker gevoel houd en niet dat het steeds minder wordt?"
"oke lijkt me idd verstandig niet vaak te doen, want het was echt leuk en dat wil k zo houde. maar me doppen waren wel heel groot en was ook flink aan het malen. is dan alleen bij de eerste keer en de volgende keren alleen als je heelveel gebruikt of moet je het onder controle krijgen zeg maar?"
"chil hoef je niet steeds nieuwe te kopen"
"is er iemand bekend met de blauwe coco chanel 's bevatten ca 130 mg mdma en 4 mg ketamine. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=14913 ?"
"Blauwe coco chanel, 128 mg mdma. hele avond waus geweest, niet heel grote doppen en bijna geen last van kaken. zondag/maandag en dinsdag katerloos. alleen dinsdag beetje moe gevoeld."