Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jenever komt in veel smaken waaronder enkele zeer zoete."
"Ik heb daar nooit aan gedacht om AI zo te gebruiken. Ik gebruik dat voornamelijk om info op te zoeken, meestal voor games die ik speel. Maar om daar zo casual mee te chatten, ik wist niet dat dat kon tot nu. Ik heb het zo even geprobeerd met "Goeiemorgen GPT, alles goed? En dan antwoord die "Met mij alles goed, en met jou?" Best grappig. Nu kunnen mensen met een ingebeelde vriend hem een stem geven."
"Lemmy zei: ChatGPT is raar. Ik vroeg gisteren de namen van de zussen van Eddy Planckaert en ik kreeg als antwoord "Angelica en Christa". Die laatste is zijn echtgenote, wie die eerste is weet ik nog altijd niet... Klik om te vergroten... Volgen chat GPT bij mij thuis heeft hij geen zussen. Wel 2 broers, Willy en Walter."
"Westmalle Trippel."
"Blikje Kriek Belle vue."
"2 Stella's."
"Kriek Lindemans."
"Bij mij doet coke snuiven ook niks. Toen ik 18 was lang geleden een paar keer geprobeerd maar geen effect, behalve dat mijn tong en keel verdoofde. En toen nam ik nog geen Medicatie. 2 jaar geleden tijdens het uitgaan nog eens een gram gekocht en opnieuw geen effect. Toen nam ik wel al medicatie. Volgende keer ga ik het eens proberen roken, mss dat het dan wel iets doet."
""
"Amaretto, Martini en bacardi cola."