#1
Zeker niet in de H2 geweest?Daar draaiden ze de hele dag door Hardcore.someone_nl zei:Nick zei:Trip Unit zei:Ieder feest heeft zijn eigen sfeertje.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Alleen jammer dat er geen hardcore tentje staat![]()
aja hardstyle is ook erg lkkr...the prophet draaide wel lkkr hardcore op het laatst![]()
en dat was VET, die hardcore op het laatst!
Gaan er nog mensen naar Thunderdome?
