Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafterclubs

afterclubs

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoihoi!

Zijn er hier mensen die wel eens naar afterclubs gaan? Zo ja, waar, wanneer, met wie en wat neem je dan of ga je nuchter?

Ik persoonlijk ga op zondagavond naar antwerpen naar de space als ik zin heb. Neem daar een pilletje en ga gelukkig dansen :hearteyes:

Als het echt leuk is daarna (na 02.00u) nog ff door naar de creamm! Voetjes van de vloer maar weer :) En de volgende dag heeeerlijk vrij zijn.

En jullie?

Groetjes
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet echt clubs, maar de feestjes in sommige delen van brussel zijn legendarisch. evenals de silo in leuven die wel is durven doorgaan tot ver na smiddags
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
lj_bob zei:
Als het echt leuk is daarna (na 02.00u) nog ff door naar de creamm! Voetjes van de vloer maar weer :) En de volgende dag heeeerlijk vrij zijn.
Klik om te vergroten...

Ligt dat nou aan mij of begint bij meer mensen de avond vaak pas op gang te komen om 2 uur :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
hangt beetje van feestje tot feestje af denk ik..
sommige feestjes beginnen pas rodn 3 uur vol te lopen
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Naar afterclubs ga ik niet.. Als er een feestje is, en het loopt vroeger af dan we willen, dan gaan we ergens anders een feestje opzoeken, meestal is dat dan de Rector of Tijuana in Gent.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
of ga gewoon naar een goa :P :P
meestal duren die feestjes wel tot smiddag's of later :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afwisseling kan ook wel eens leuk zijn. :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou...bij goa hoor je eerst een geluidje..en dan hoor je later weer een geluidje en dat is dan net anders :P

Erg vette muziek tho :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja het kan wel eens leuk worden zo'n feestje :P
Maar ik bedoelde eigenlijk afwisseling van omgeving.. :rolleyes: :P :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
En al die lichtjes dan :openmouth: :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Naar afterclubs ga ik niet.. Als er een feestje is, en het loopt vroeger af dan we willen, dan gaan we ergens anders een feestje opzoeken, meestal is dat dan de Rector of Tijuana in Gent.
Klik om te vergroten...
mss kom ik je nog wel eens tegen in de rector dan :sunglasses:

en goafeestjes zijn echt wel de vetste imo
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
Saivy zei:
Naar afterclubs ga ik niet.. Als er een feestje is, en het loopt vroeger af dan we willen, dan gaan we ergens anders een feestje opzoeken, meestal is dat dan de Rector of Tijuana in Gent.
Klik om te vergroten...
mss kom ik je nog wel eens tegen in de rector dan :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Misschien wel ja :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
gaan jullie dan helemaal van w-vlaanderen naar gent voor een afterparty?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
gaan jullie dan helemaal van w-vlaanderen naar gent voor een afterparty?
Klik om te vergroten...

Ik ga alleen maar feesten in gent :P of in oostende en van daaruit is het niet ver naar gent met de auto eh.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
that's de spirit hé :wink:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
saivy saivy saivy, neem een trip, ga naar de goa en geloof my om het ander liedje ben je ook in een andere omgeving :tongueout:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Excuseer, maar raad jij mij nu aan om drugs te nemen? :openmouth: :openmouth:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Excuseer, maar raad jij mij nu aan om drugs te nemen? :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
eum,... jah :mrgreen: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."