Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLe Fuse

Le Fuse

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fuse is wel goed ja. :)
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan iemand met ervaring mij iets over Le Fuse vertellen?
Ik ga er dit weekend voor het eerst heen en ben gewoon benieuwd.
Volgens een website over uitgaan in Brussel is dit de technotempel van Brussel, klinkt goed, maar is het zo?

Alvast bedankt.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is een enorm vette discotheek :)
ben er dit weekend nog geweest op jeff mills, was reeds mijn 6e keer daar denk ik...
zeer goede soundsystem, mooie visuals, en vet ingericht, de dansvloer is een soort
arena...
boven heb je ook een zaaltje waar je ook kan chillen op de trapjes boven..
prijzen zijn wel iets duurder, maarja club-prijzen zeker?2,5voor pintje
4 voor duvel...
qua drugs, er wordt niet gecontroleerd of gefouilleerd aan de ingang, natuurlijk
ge moet daar nie toekomen en der mega scheef uit zien, spreekt voor zich...
als je nog vragen hebt...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
toepiekloot zei:
het is een enorm vette discotheek :)
ben er dit weekend nog geweest op jeff mills, was reeds mijn 6e keer daar denk ik...
zeer goede soundsystem, mooie visuals, en vet ingericht, de dansvloer is een soort
arena...
boven heb je ook een zaaltje waar je ook kan chillen op de trapjes boven..
prijzen zijn wel iets duurder, maarja club-prijzen zeker?2,5voor pintje
4 voor duvel...
qua drugs, er wordt niet gecontroleerd of gefouilleerd aan de ingang, natuurlijk
ge moet daar nie toekomen en der mega scheef uit zien, spreekt voor zich...
als je nog vragen hebt...
Klik om te vergroten...

Mijn nicht zei dat het er toch wel vrij scheef aan toe ging.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja binnen kan het er wel scheef aan toe gaan, maar kbedoelde aan de entree...
omdat ze niet fouilleren..
maar binnen kan het idd wel wat losser, natuurlijk niet te opvallend
maar kdenk dat da in alle discotheken wel zo is, op enkele uitzonderingen na natuurlijk :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb al veel goede dingen gehoord over die discotheek, ga er zelf ook nog is een bezoek aan brengen...
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Verslag

Nou, na dit weekend zet ik er wel een recensie op.
Willen jullie nog wat speciaals weten?
Bedankt voor de positieve info!
Ik denk dat ik alleen ga drinken, ik doe het in ieder geval rustig aan als het binnen heel vet is, dat is dan genoeg.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga volgend weeend naar brussel,mischien ga ik er dan ook wel heen.
dus ik ben benieuwd naar je recensie
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben een zware Fuser, zat er vaak iedere week, en hoef daarvoor 2u in totaal te rijden (woon tegen Brugge).

muziek is best of the best: iedere week TOPnamen die andere clubs vaak gewoon niet kunnen betalen maar de artiesten WILLEN kost wat kost nr fuse komen, spelen vaak aan vriendentarief. behoort tot de topclubs in Europa! Jeff Mills, Claude Young, Derrick May/Juan Atkins/Kevin Saunderson (deze 3 hebben techno UITGEVONDEN!) spelen er al sinds 1995...

Dave Clarke is er ook international resident samen met nog een paar topnamen. Het is ook DC zijn favo club, gaf er vorig jaar zijn B-day party, was vet :wink:
hij gaat er trouwens soms ook uit, heb heb daar wel nog maar 1x zien uitgaan, zijn pa was overleden en hij was depri en zocht een manier om te ontspannen, FUSE dus!

DRUGS -> in Fuse heerst een absolute anti-drugs politiek. ken er genoeg die buiten gevlogen zijn (ikzelf 2x denk ik) voor een pilletje of jointje en ze durven zeker controleren. Portiers zijn beste maatjes met de Brusselse politie dus als je gestekt wordt met veel dope... tuurlijk dit wil niet zeggen dat er geen gebruikers rondlopen... laatst zag ik er nog ene zwaar onderuit gaan op ketamine, security nam hem lekker mee! was best want die vorte lul liep tegen iedereen aan en bleef overal "hangen" wat een fuking loser. na een half uurtje liep hij al wat nuchterder door de zaal.


=> spijtig is wel dat St. Dic, resident in de Motion (bovenzaal) onlangs overleden is, de man heeft zelfmoord gepleegd en fuse is nog altijd in rouw. Dave Clarke gaf een mooie speech en vroeg na zijn set een minuut stilte en zij dat hij begreep dat dit niet ging lukken want tuurlijk had Dave net de Fuse opgeblazen met een bom van een set

Fuser 4 life
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo, wat interessant allemaal.
We zitten inmiddels in Brussel, ik heb nu helemaal veel zin...
Ff eten zo en vanavond gaan met die banaan.
We moeten alleen nog uitzoeken hoe we er komen,
maar dat komt vast goed!
Gaat er hier nog iemand naar Fuse vanaaf?
Natalie
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#11
is zeker niet moelijk te vinden, met de trein afstappen in Brussel-zuid dan via Ibis hotel doorstappen, max 5 minuten.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ballie, raporteren kerel
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zit volgend weekend in hotel Renaissance in brussel,weet iemand of dat er ook vlakbij is?
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kerel???

Kerel?? Ghehe...

Okee.
Ik zit hier inmiddels weer in Lelystad achter de computer, helaas...
De pluspunten van de fuse:
- Happy publiek dat de hele tijd respons geeft en goed op elkaar let bij bijvoorbeeld het lopen.
- Lichteffecten incl. lasers.
- Het geluid is erg goed.
- Prijzen zijn okee.
- Sigaretten aan de bar te verkrijgen. ( Ben ik niet gewend iig.)
- Genoeg plek om te chillen.
- Schone wc's.
- Resident dj's zijn zo goed, ze doen niet onder voor "gastartiesten" zeg maar.
- Geen gedoe bij binnenkomst, niet gefouilleerd.
- Goeie, vage sfeer.
- Makkelijk te bereiken vanaf station Zuid.
- Nogmaals, die dj's daar zijn echt heel goed!

Minpunten:
- Af en toe een koude windvlaag...beetje tocht.

We kwamen vroeg binnen, uurtje of 1 en het was rustig. De mensen die er waren hadden geen warming-up nodig, er werd meteen goed gedraaid.
De ruimtes zijn heel divers, je kunt op de foto, drinken bestellen duurt niet lang. De huisdj's zijn zo goed boven, het was moeilijk om te kiezen tussen de grote zaal en de kleinere zaal.

Pas na een poos nam ik een half pilletje en dat maakte de vette avond nog een stukje vetter. Maar toen ik voelde dat ie uit begon te werken kon ik nog steeds door, omdat de sfeer zo goed was en de muziek alleen maar beter leek te worden. Veel aanspraak gehad met mensen die gewoon heel aardig waren en geinteresseerd in mijn t-shirt of een commentaartje hadden op mijn grote zonnebril, niks negatiefs.
Sja, ik weet niet wat ik er nog meer over moet schrijven...
Wij vonden het de vetste tent die we tot nu toe hebben bezocht...
De trams reden ook heel chill, die van ons ging al om 5:48u.
Was perfect.

Natalie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."