ik ben een zware Fuser, zat er vaak iedere week, en hoef daarvoor 2u in totaal te rijden (woon tegen Brugge).
muziek is best of the best: iedere week TOPnamen die andere clubs vaak gewoon niet kunnen betalen maar de artiesten WILLEN kost wat kost nr fuse komen, spelen vaak aan vriendentarief. behoort tot de topclubs in Europa! Jeff Mills, Claude Young, Derrick May/Juan Atkins/Kevin Saunderson (deze 3 hebben techno UITGEVONDEN!) spelen er al sinds 1995...
Dave Clarke is er ook international resident samen met nog een paar topnamen. Het is ook DC zijn favo club, gaf er vorig jaar zijn B-day party, was vet
hij gaat er trouwens soms ook uit, heb heb daar wel nog maar 1x zien uitgaan, zijn pa was overleden en hij was depri en zocht een manier om te ontspannen, FUSE dus!
DRUGS -> in Fuse heerst een absolute anti-drugs politiek. ken er genoeg die buiten gevlogen zijn (ikzelf 2x denk ik) voor een pilletje of jointje en ze durven zeker controleren. Portiers zijn beste maatjes met de Brusselse politie dus als je gestekt wordt met veel dope... tuurlijk dit wil niet zeggen dat er geen gebruikers rondlopen... laatst zag ik er nog ene zwaar onderuit gaan op ketamine, security nam hem lekker mee! was best want die vorte lul liep tegen iedereen aan en bleef overal "hangen" wat een fuking loser. na een half uurtje liep hij al wat nuchterder door de zaal.
=> spijtig is wel dat St. Dic, resident in de Motion (bovenzaal) onlangs overleden is, de man heeft zelfmoord gepleegd en fuse is nog altijd in rouw. Dave Clarke gaf een mooie speech en vroeg na zijn set een minuut stilte en zij dat hij begreep dat dit niet ging lukken want tuurlijk had Dave net de Fuse opgeblazen met een bom van een set
Fuser 4 life