Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReverze Sportpaleis antwerpen 27-01-2007

Reverze Sportpaleis antwerpen 27-01-2007

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Are You The Chosen One? 1
Coone
D-Feat
Dark-E
E-Max
Francois
Greg C
Massiv
Promo
Q-ic
Ronald-V
Ruthless
Technoboy
The Prophet
The Rebel
MC: Villain


Have You Seen the Signs yet? 2



Chicago Zone
Bad Boyz
Binum
Deepack
Dr. Rude
Genius
Headhunterz
Lethal MG
Marcky
Mystery
Pat B
Playboyz
Stone (BE)
Tek Soldierz
Live: Lobotomy Inc
MC: Ruffian



Do You Believe There's More? 3



Da Boy Tommy & Da Rick
Dana
Darkraver
Franky Jones
Ghost
Kristof
Paul Elstak
Rob & MC Joe
Tronic
Yves
MC: Chucky

Wie gaat? Ikke wel :sunglasses:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
DAt is inderdaad wel een heel goede line-up, vraag my af hoe ze die gefixed hebben...
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet werken. :openmouth: Ik zou die dag naar X-Qlusive gaan.. :(


Maar hier in den haag is hardcore invasion.. misschien ga ik daar heen.. :(
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
flashkop zei:
DAt is inderdaad wel een heel goede line-up, vraag my af hoe ze die gefixed hebben...
Klik om te vergroten...

Was vorig jaar ook al zo hoor :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was vet vorig jaar, niet normaal.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#6
jump :rolleyes:

steekt zo vlug tegen :wink:

ps dj stone is een vriend van me
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het was wel vetjes daar. Het viel mee van de pillenkoppen, alleen diegenen die wat ophadden gingen er ook wel serieus over. Verder was Ruthless heel erg goed en Greg C viel ook wel te pruimen.

Vorig jaar was het beter, qua belichting enzo en qua sfeer. Maar toch, een geslaagd feestje.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
supahgrass zei:
vraagje: dansen de mensen daar normaal of zijn het rijen langlaufers die allemaal willen winnen AKA "jumpen" ?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

dat zal heus wel meevallen
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
supahgrass zei:
vraagje: dansen de mensen daar normaal of zijn het rijen langlaufers die allemaal willen winnen AKA "jumpen" ?
Klik om te vergroten...

Daar zie je het praktisch niet. Het is geen fuif voor 16-jarigen he. Dus normale feestmensen.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
supahgrass zei:
vraagje: dansen de mensen daar normaal of zijn het rijen langlaufers die allemaal willen winnen AKA "jumpen" ?
Klik om te vergroten...

Daar zie je het praktisch niet. Het is geen fuif voor 16-jarigen he. Dus normale feestmensen.
Klik om te vergroten...

mij is altijd verteld op jumfêten wordt er gejumpt, en die paar jumpzalen die ik bezocht heb tijdens grote feesten stonden 1/2 als een bende debiele apen te springen (nike air shoes, trainingspakske liefst sergio taccini en klakskes omhoog gericht -> kuddedieren) , we probeerden de meest marginale vast te leggen op band.

en geen fuif voor 16 jarigen? ik moet zeggen dat ik weinig adolescenten/hooggeschoolden/volwassenen ken die graag jump horen of naar jumpfêten gaan (jaja vanaf 18 ben je hier zogezegd volwassen maar ik bedoel wat later dus)

grtz
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#11
vraagje: dansen de mensen daar normaal of zijn het rijen langlaufers die allemaal willen winnen AKA "jumpen" ?
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tis uitverkocht, wel jammer ik had wel willen gaan :(
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
je bent er niet geweest dus hoef je er niet over te oordelen.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#14
helemaal mee eens jump is voor kinderen ( music for kids ) zo een dwaas hoopje kinderen die zoals een debiel ( want dat zijn ze idioten eerste klas ) aan het langlaufen is . samengevat jump for president en ik zelf ken ook geen mensen of zie alleen maar kinderen die aan het jumpen zijn . Het is ook kindermuziek , de grootse schande in de mijlpaal der muziek is nu eenmaal jump !
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
De grootste goorheid in de mijlpaal van DF ben jij. Het is ten eerste ook al achterlijk om een muziekstijl af te kraken. De reactie die jij hierop geeft duid er op dat jij een bekrompen kutgeest hebt qua muziek. Je moet geen enkele stijl afkraken.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Are hier gaan we. Lees het muziekforum eens door gortlap dan weet je dat ik meerdere stijlen waardeer. God wat een bekrompen geest.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#17
dus jij bent dus een jumper het zal daarmee zijn dat wij vanaf het begin niet goed overeenkomen maar dan is het zo , jump for president langlaufen gozer !
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een muziekstijl afkraken is een bekrompen geest punt aan de lijn.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#19
jij kan alleen maar schelden dat zijn de enige tekenen van een bekropen geest el retro !
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#20
jij bent een zeikerd punt andere lijn !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."