#1
Ik ben zelf geen jumper maar vind die muziek wel kunnen hoor, niet mijn stijl(meer) maar toch het heeft echt wel ritme en stampen met de rest van de kudde is nu eenmaal plezierig, kuddegedrag is dat altijd...
Ik haat bvb klassieke muziek, ik veracht het echt, maar zie je mij daar een hele tijd over bezig => NEE
Het komt mss wel af en toe is ter sprake dat ik het slechte muziek vind, daar blijft het bij geen hele discussies en ik ben dan zelf toch wel wat jonger dan jou Kees, aangezien je jump kindermuziek vind schat ik je 30-40 aka vorige generatie en by the way had jullie generatie ook niet die hele heisa met jullie ouders over wat zij vonden van rock en dat klassiek of weet ik veel wat dan ook zo veel beter was?
Denk het wel hé, dit forum is dus een voorbeeld van wat nog heel lang gaat voortgaan, zinloze discussies over muziek.
Iedereen kan luisteren wat die graag hoort, iedereen en loop dan dus aub niet constant te mekkeren
ps je hebt je zo te horen wel geamuseerd he el-retro
Ik haat bvb klassieke muziek, ik veracht het echt, maar zie je mij daar een hele tijd over bezig => NEE
Het komt mss wel af en toe is ter sprake dat ik het slechte muziek vind, daar blijft het bij geen hele discussies en ik ben dan zelf toch wel wat jonger dan jou Kees, aangezien je jump kindermuziek vind schat ik je 30-40 aka vorige generatie en by the way had jullie generatie ook niet die hele heisa met jullie ouders over wat zij vonden van rock en dat klassiek of weet ik veel wat dan ook zo veel beter was?
Denk het wel hé, dit forum is dus een voorbeeld van wat nog heel lang gaat voortgaan, zinloze discussies over muziek.
Iedereen kan luisteren wat die graag hoort, iedereen en loop dan dus aub niet constant te mekkeren
ps je hebt je zo te horen wel geamuseerd he el-retro
