Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReverze Sportpaleis antwerpen 27-01-2007

Reverze Sportpaleis antwerpen 27-01-2007

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben zelf geen jumper maar vind die muziek wel kunnen hoor, niet mijn stijl(meer) maar toch het heeft echt wel ritme en stampen met de rest van de kudde is nu eenmaal plezierig, kuddegedrag is dat altijd...
Ik haat bvb klassieke muziek, ik veracht het echt, maar zie je mij daar een hele tijd over bezig => NEE

Het komt mss wel af en toe is ter sprake dat ik het slechte muziek vind, daar blijft het bij geen hele discussies en ik ben dan zelf toch wel wat jonger dan jou Kees, aangezien je jump kindermuziek vind schat ik je 30-40 aka vorige generatie en by the way had jullie generatie ook niet die hele heisa met jullie ouders over wat zij vonden van rock en dat klassiek of weet ik veel wat dan ook zo veel beter was?
Denk het wel hé, dit forum is dus een voorbeeld van wat nog heel lang gaat voortgaan, zinloze discussies over muziek.

Iedereen kan luisteren wat die graag hoort, iedereen en loop dan dus aub niet constant te mekkeren
ps je hebt je zo te horen wel geamuseerd he el-retro :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb me inderdaad geamuseerd daar ja :sunglasses: . En gelijk heb je!
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#3
vraagje: dansen de mensen daar normaal of zijn het rijen langlaufers die allemaal willen winnen AKA "jumpen" ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."