#1
El Retro zei:Ik niet. Ik wil graag komen om de DF people eens te zien, maar het is zo ver
.
Niet zeiken...
ik kom misschien ook... voor mij is t ook ver :P
El Retro zei:Ik niet. Ik wil graag komen om de DF people eens te zien, maar het is zo ver
.


nadenken is niet goed voor de hersenen, gewoon komenEllesdee zei:hmmm, ik ga er iig goed over nadenken![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."