Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrance Energy Utrecht

Trance Energy Utrecht

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
GewoonVOL zei:
Play_bunny zei:
GewoonVOL zei:
Trance is :openmouth:


27 januari X-Qlusive - Zany. :smoke: :smoke: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


Stamp stamp stamp!!! Helemaal voll! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hier ben ik het nu mee eens :)
Heerlijk 27 januari weer lekker stampen de hele nacht :grin: heerlijk! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ajuuu! :grin: Dan ga ik je daar zien. Of heb je nog geen kaartje?
Klik om te vergroten...


ZANY WORDT HELEMAAL TE GEK!!!!!! :xtc:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop dat iedereen een super avondje heeft gehad!
Laat het even weten.. ik ben reuze benieuwd!
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#3
En het komt steeds dichterbij :grin: Kheb er zin in!. Weet niet hoeveel mensen er nu nog van plan zijn om te gaan, maar mischien een korte df meeting? :) Even hallo zeggen lijkt me wel gezellig.

zin zin zin :sunglasses:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Check

Ik ben er, kaart is in the pocket.
Geen idee wat ik ervan moet verwachten by the way...
Ben nog nooit naar een trancefeest geweest,
vond ik altijd een beetje te soft...
Hoop dat het diep is en de pillen de rest doen...
Je herkent me trouwens aan mijn grote zonnebril en de sterren op mijn linkerarm...
En de wezenloze blik in mijn ogen, maar die zal niet bijzonder zijn...
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb de kaarten ook in huis inmiddels :sunglasses:.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog maar een weekie!!!!!!1111oneoneoneeleveneleveneleven

Kaartjes: CHECK
T-shirt: uhh.. CHECK
Broek: CHECK
Vriendin: CHECK
Pillen: CHECK
Pillen getest: CHECK

Kom maar op met die lazors!!
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.trance-energy.nl/te2007/nieu ... orplan.pdf
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iets leuk vinden is moeilijker dan iets haten. Kan eigenlijk op bijna alle muziek wel los gaan :P
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Meeting

Is dr nog een meeting ofzo?
Of moet ik dan weer bij n ander topic kieken???
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meeting weet ik niet, niet echt reacties op mijn post gekregen :P

Wel net de TE 2007 CD's op usenet gevonden: alt.binaries.nl
http://binsearch.info/?q=trance+energy& ... =7&server=

Als je geen idee hebt wat nieuwsgroepen zijn enzo:
http://www.binaries4all.nl/beginners/

Veel plezier ermee
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had ik al gezegd dat ik ZIN had?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Was een topfeestje, ging pas om 7:00 naar huis :sunglasses:. Wie was die feestganger die urenlang op main stage stond te stuiteren met z'n shirt in z'n mond? :grin: Die gast stond niet normaal strak.
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was een topfeest.
ik ben helemaal niet van de trance, nog steeds niet heb ik daar gemerkt, maar dat publiek...net een warm badje.
Ben zowat de hele tijd bij de main geweest, maar heb spijt dat ik niet gewoon bij hard ben blijven hangen...
Mijn pillen waren een beetje...lauw...moest veel meer nemen dan de eerste keren om er wat van te voelen.
Toen we weggingen nog wat naar binnen getikt, bij vrienden die nog zaten te risken "March of the penguins" gekeken.
Mijn ogen klapten zowat uit hun kassen, en wat zijn die pinguins hardcore zeg!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."