Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVince tegen de rest

Vince tegen de rest

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
hakkebarbieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was ook de hele week ziek maar gelukkig zaterdag weer beter zodat ik tog nog kon gaaan.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
kom naar partyraiser dan :grin:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Eier zei:
Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.
Klik om te vergroten...

WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
wat een geweldige comment :hearteyes:

WHAHAHAHAHA
bestond dat maar he
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#4
***Star_System*** zei:
Eier zei:
Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.
Klik om te vergroten...

WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
wat een geweldige comment :hearteyes:

WHAHAHAHAHA
bestond dat maar he
Klik om te vergroten...
Bestond wat? Een volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest? Dat klinkt gewoon ziek, fokking bukkakefest.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
bah
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
***Star_System*** zei:
tot nu toe gaat dus nog niemand van het forum :(
wat vervelend, want ik wil dat jullie komen!!!!!!

*denk aan de gratis drank
Klik om te vergroten...

En gratis kaartje? :beer:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#7
cunt zei:
er gaan zowiezo 4 mensen, vandaag 4 kaarten verkocht :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: heel goed bezig
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
***Star_System*** zei:
tot nu toe gaat dus nog niemand van het forum :(
wat vervelend, want ik wil dat jullie komen!!!!!!

*denk aan de gratis drank
Klik om te vergroten...

En gratis kaartje? :beer:
Klik om te vergroten...

helaas
M
MeidjéeLid
01-01-2024, 00:00
#9
jaa ik ga ntuurlk :)
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Meidjée zei:
jaa ik ga ntuurlk :)
Klik om te vergroten...

Eindelijk iemand die wel gaat :hearteyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#11
veel plezier vanavond :wave: wou dat ik ook kon!
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#12
:( Ik heb de griep, en nu kan ik dus niet gaan!!!
Dit is echt verschrikkelijk :( ik had er zo naar uitgekeken en nu gaat het alsnog niet door
aaarggg wat een ellende :tongueout:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
You are not ze only one with ze griep, troost u! :P
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
You are not ze only one with ze griep, troost u! :P
Klik om te vergroten...

Heb je ook griep :( ?
Vervelend he, die kutgriep verpest alles voor me!
Vervelend dat er meerdere zijn die griep hebben :(
Beterschap!
M
MeidjéeLid
01-01-2024, 00:00
#15
TWAS ZOOOOO SKON :grin:
Maa kga weer slape :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
***Star_System*** zei:
MetaalKonijn zei:
You are not ze only one with ze griep, troost u! :P
Klik om te vergroten...

Beterschap!
Klik om te vergroten...

Ingelijks!
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
TimeKiller zei:
ik ga 30e al naar Dark.Negative.Anti-social party in peppermill.
maar das meer speedcore/terror, voor een goede innerlijke rust en positieve levenshouding. :)
Klik om te vergroten...

...innerlijke rust? met dat soort muziek? Zelfs Cannibal Corpse is nog rustgevender :P
Maar volgens mij was het een sarcastische opmerking :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Radeon915 zei:
TimeKiller zei:
ik ga 30e al naar Dark.Negative.Anti-social party in peppermill.
maar das meer speedcore/terror, voor een goede innerlijke rust en positieve levenshouding. :)
Klik om te vergroten...

Maar volgens mij was het een sarcastische opmerking :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja, iemand bespot z'n eigen muzieksmaak voor de lol. :P
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Radeon915 zei:
TimeKiller zei:
ik ga 30e al naar Dark.Negative.Anti-social party in peppermill.
maar das meer speedcore/terror, voor een goede innerlijke rust en positieve levenshouding. :)
Klik om te vergroten...

Maar volgens mij was het een sarcastische opmerking :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja, iemand bespot z'n eigen muzieksmaak voor de lol. :P
Klik om te vergroten...

Dat doet alleen iemand die echt heel dom is :rolleyes:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#20
tot nu toe gaat dus nog niemand van het forum :(
wat vervelend, want ik wil dat jullie komen!!!!!!

*denk aan de gratis drank

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."