#1
Ik was ook de hele week ziek maar gelukkig zaterdag weer beter zodat ik tog nog kon gaaan.

De eerste post op dit forum die mijn daadwerkelijk laat lachenEier zei:Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.

Eier zei:Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.
Bestond wat? Een volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest? Dat klinkt gewoon ziek, fokking bukkakefest.***Star_System*** zei:Eier zei:Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
wat een geweldige comment![]()
WHAHAHAHAHA
bestond dat maar he
***Star_System*** zei:tot nu toe gaat dus nog niemand van het forum
wat vervelend, want ik wil dat jullie komen!!!!!!
*denk aan de gratis drank

cunt zei:er gaan zowiezo 4 mensen, vandaag 4 kaarten verkocht![]()
Qocaïne zei:***Star_System*** zei:tot nu toe gaat dus nog niemand van het forum
wat vervelend, want ik wil dat jullie komen!!!!!!
*denk aan de gratis drank
En gratis kaartje?![]()
wou dat ik ook kon!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."