Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDEFQON

DEFQON

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
deadlock zei:
tis uitverkocht :openmouth:
Klik om te vergroten...

Mja echt klotezooi... :( Geen Defqon voor mij en Jessica dus, aangezien ik de kaartjes vandaag zou fixen.. :openmouth: :cry:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was inderdaad best wel moeilijk om aan kaartjes te komen. Bij mij is het gelukkig gelukt, na tig keer proberen om de kaartjes te bestellen. Kreeg steeds een bericht dat het uitverkocht was. Was gelukkig om 8 uur nog niet zo :)

Wel minder voor mensen die nu kaartjes willen kopen, als het al daadwerkelijk is uitverkocht nu. Is dan trouwens ook snel gegaan binnen 4,5 uur.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
wauw ik ken gewoon geen 1 die daar gaat draaien.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Safire zei:
deadlock zei:
tis uitverkocht :openmouth:
Klik om te vergroten...

Mja echt klotezooi... :( Geen Defqon voor mij en Jessica dus, aangezien ik de kaartjes vandaag zou fixen.. :openmouth: :cry:
Klik om te vergroten...


Ja mooi!


Ik ga wel hoor. Gaan geruchten dat ze van de week nieuwe kaarten bij gooien. Maar het maakt mij niet uit, ik ga zoiezo. :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
paupie zei:
GewoonVOL zei:
Promo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

promo en rude awakening zijn zegmaar een en dezelfde... maar dat weet jij ook wel .... toch? of zit je me voor de gek te houden :tongueout:
Klik om te vergroten...

Jij bent blijkbaar gewoon debiel. :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
GewoonVOL zei:
Safire zei:
deadlock zei:
tis uitverkocht :openmouth:
Klik om te vergroten...

Mja echt klotezooi... :( Geen Defqon voor mij en Jessica dus, aangezien ik de kaartjes vandaag zou fixen.. :openmouth: :cry:
Klik om te vergroten...


Ja mooi!


Ik ga wel hoor. Gaan geruchten dat ze van de week nieuwe kaarten bij gooien. Maar het maakt mij niet uit, ik ga zoiezo. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Oeh ik hoop het.. Wil echt graag heen!!!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
IK HEB EEN KAARTJE BESTELD! HET IS GELUKT. FUCK YES. HAHAHA GODVERDOMME. YES. :mrgreen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sas!!! Thanks voor de tip :grin: Ik heb nu 1 kaartje :grin: Nu nog 1 voor Jessica :( Wie helpt ons aan een kaartje? :hearteyes: :P
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jaaaa ik wil ook een kaartje, het was binnen twee uur uitverkocht ofzo :angry:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helaas uitverkocht :(

Er worden nog wel kaartjes aangeboden op ebay, marktplaats en ticketsites die er brood mee verdienen om mensen 2 a 3x zoveel te laten betalen. Voor mij hoeft het niet meer.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#11
GewoonVOL zei:
paupie zei:
GewoonVOL zei:
Promo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

promo en rude awakening zijn zegmaar een en dezelfde... maar dat weet jij ook wel .... toch? of zit je me voor de gek te houden :tongueout:
Klik om te vergroten...

Jij bent blijkbaar gewoon debiel. :wave:
Klik om te vergroten...

of jij...... :tongueout:

Sebastian Hoff is gewoon zowel Promo als Rude Awakening. Alleen als hij onder de naam Rude Awakening draait, draait hij wat meer de industrial kant op.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
paupie zei:
GewoonVOL zei:
paupie zei:
GewoonVOL zei:
Promo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

promo en rude awakening zijn zegmaar een en dezelfde... maar dat weet jij ook wel .... toch? of zit je me voor de gek te houden :tongueout:
Klik om te vergroten...

Jij bent blijkbaar gewoon debiel. :wave:
Klik om te vergroten...

of jij...... :tongueout:

Sebastian Hoff is gewoon zowel Promo als Rude Awakening. Alleen als hij onder de naam Rude Awakening draait, draait hij wat meer de industrial kant op.
Klik om te vergroten...


No shit sherlock. :openmouth:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb een kaartjeee :grin: :grin: :grin: :grin:

present@ Defqon1 :hearteyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
ATTENTIE: MENSEN DIE NOG EEN KARTJE WILLEN

Zaterdag 5 Mei komt er een nieuwe verkoopronde van kaarten, waarbij de bestelling iets mis is gegaan. Deze begint om 10.00 's ochtends en dan moet je er ook echt wel bijwezen.... Defqon leuk opwarmertje voor Awakenings ALS het lukt met het kaartje :grin:
B
BrownsugarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelukkig heb ik wel een kaartje kunnen bemachtigen!! Heel veel vrienden van mij niet en das best balen dus zit zaterdag weer achter de pc om te kijken wat ik voor ze kan doen!!!

Maar ik ga sowieso 16 juni uit mn dakkie!!! Whoeiiii!!!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brownsugar zei:
Gelukkig heb ik wel een kaartje kunnen bemachtigen!! Heel veel vrienden van mij niet en das best balen dus zit zaterdag weer achter de pc om te kijken wat ik voor ze kan doen!!!

Maar ik ga sowieso 16 juni uit mn dakkie!!! Whoeiiii!!!
Klik om te vergroten...


-_- en dan met iemand met zo'n heilige naam, van zo'n goden plaat naar defqon? -_- shame on you! :tongueout:
B
BrownsugarLid
01-01-2024, 00:00
#17
BillyBilo zei:
Brownsugar zei:
Gelukkig heb ik wel een kaartje kunnen bemachtigen!! Heel veel vrienden van mij niet en das best balen dus zit zaterdag weer achter de pc om te kijken wat ik voor ze kan doen!!!

Maar ik ga sowieso 16 juni uit mn dakkie!!! Whoeiiii!!!
Klik om te vergroten...


-_- en dan met iemand met zo'n heilige naam, van zo'n goden plaat naar defqon? -_- shame on you! :tongueout:
Klik om te vergroten...

hehehehe :flushed:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had erbij kunnen zijn .. :cry:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Serenity zei:
Ik had erbij kunnen zijn .. :cry:
Klik om te vergroten...


Ik wilde erbij zijn.... Te laat geen kaartje..... :cry:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
zaterdag 16 juni 2007
11:00 - 23:00
Almere Strand
Almere

Muziekstijlen
classics, early hardcore, hardcore, hardhouse, hardstyle, hardtrance, industrial hardcore, jump, oldschool, techno

Prijs
Voorverkoop: € 52,-

Kaarten
Voorverkoop start op zaterdag 14 april 2007.
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketOnline.

Line up:

Red / mainstage
Alpha² (Alpha Twins)
Beholder
Brennan Heart
Coone
Luna
Mark Sherry
Showtek
Tatanka
The Prophet
MC: Ruffian

Black / hardcore
Angerfist
D-Spirit
DaY-már
Devillien
E-Noid
Evil Activities
J.D.A.
Noize Suppressor
Outblast
Promo
Vince
MC: Syco

Blue / hardstyle
Trilok
Activator
Brian M
Bruno Power
Chiren
Dana
Deepack
Isaac
Max Enforcer
Melanie di Tria
Technoboy
Zany
Zatox
MC: DV8
MC: McBunn

Green / techno
Arkus P.
Eric Sneo
Gayle San
Hardcell
Manu Kenton
Marco Bailey
NickieNonstop
Q-ic
Speedy J
Surgeon
W.J. Henze
MC: Pryme

Grey / oldstyle, early rave
Bass-D & King Matthew
Dimitri
Distortion
Gizmo
Mark van Dale
Pavo
Rob & MC Joe
The Viper
Live: Marc Acardipane
MC: Da Mouth of Madness
MC: Raw

Orange / hardtrance, hardhouse
Bobby V
Cor Fijneman
Jon the Baptist
Jowan
JP
Luca Antolini
Pascal Feliz
Tommy Pulse
Walt Jenssen
Yves Deruyter
MC: M-Shane

Silver / industrial
Akira
Armageddon Project
Bryan Fury
D-Passion
Hellfish
Manu Le Malin
Sei2ure
The DJ Producer
Unexist
Live: N-Vitral
Live: Synapse
Live: The Kotzaak Klan
Live: Waldhaus
Live: Weichentechnikk
MC: Dart

Brown / jump
Chicago Zone
Darkraver
Dr. Rude
E-Max
Francois
Ghost
Lobotomy Inc
Major Bryce
Meadow Inferno
Ronald-V
Ruthless
Steve Dexter
MC: Villain

Purple / Dutch upcoming artists
A-Drive
Charly
D-Block & S-te-Fan
Dutch Master
Jones
Leep
Pinas
Playboyz
Shadowphaxx
Twisted
Live: Supply Module
MC: Apste

White / freestyle
A-lusion
Balistic
Deaz D
Evanti
Haze
Kalashnikov
Lars Tindy
Mike Heart
Stanton
Thilo
Weirdo
MC: Renegade


Wie gaat er heen???? Ik ga zaterdag direct een kaartje kopen XD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."