#1
Goed begin, Underworld
De Fatboy versie ken ik niet maar Fatboy is ook okee.
De Fatboy versie ken ik niet maar Fatboy is ook okee.


Ik ben echt benieuwd,probeer een lekkere opbouw te maken,dat vind ik zelf wel belangrijk in een setSolidius zei:Alright, dan wordt de eerstvolgende set op jullie verzoek full-on keiharde techno![]()

Jeller zei:mix 2 klinkt niet slecht maar een beetje commercieel imo
gee mij maar keiharde goa![]()
(of keiharde techno mag ook hoor)
Pepnoize zei:waar blijft die hardtechno set
joint20 zei:heb hem helemaal geluisterd en; I LOVE IT !!![]()
ben ook laatste tijd bezig met mixen van techno, en house dit geeft me weer wat inspiratie !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."