Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHERON OPEN AIR wie was er daar?

HERON OPEN AIR wie was er daar?

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Lijkt verdacht veel op lachgas praktijken. :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi hoi df'ers,
wie van jullie was er vannacht/vandaag op heron?

ik was aanwezig...
vrouwtje met paardestaart, zwarte broek en lichtblauw t-shirtje
iemand die heel hard op en neer hupte... DAT WAS IK...hihi :hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doodkapje zei:
hoi hoi df'ers,
wie van jullie was er vannacht/vandaag op heron?

ik was aanwezig...
vrouwtje met paardestaart, zwarte broek en lichtblauw t-shirtje
iemand die heel hard op en neer hupte... DAT WAS IK...hihi :hearteyes:
Klik om te vergroten...
whehe wij waren van de partij....
wie zijt gij dna doodkapje,heb je foto?? :wave:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik heb wel een foto maar ik zet geen fotos hier op DF. flikkenprotectie...

ik stond meer schuinachteraan aan de ingang. waar zat jij ergens met je bende? en heb jij geen foto?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is Frisko. :hearteyes: :smoke:


Frisko zei:
fistel removal @ ziekenhuis gisteren :

oelala (lijkt op panty's maar is ut niet!!) : :rolleyes: :)



:wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
loooool

SLET :grin:


buh wij zaten overal zowa,zal u wel es toevoegen aan mijn msn,dan praten we wel eens!!
ma nie nu want moet maffen!!
5u weer opstaan en heb ma 3u geslapen :wave: :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:tearsofjoy:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
loooool

SLET :grin:
Klik om te vergroten...

Kzie u ook graag. :wink: :beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zie ik daar nou een vlekje? :rolleyes: :rolleyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik was er jammergenoeg niet...
iemand herriner me ff terug hoe frisko nuweer aan dat verband kwam... ben het compleet kwijt :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr.jiho zei:
ik was er jammergenoeg niet...
iemand herriner me ff terug hoe frisko nuweer aan dat verband kwam... ben het compleet kwijt :)
Klik om te vergroten...


Hij had een soort wrat op zn achterwerk. :rolleyes: :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmm sexy zo'n pampertje..

was het misschien een fistel? :grin:

ja dus zie het net bovenaan de foto.. pijnlijke affaire huh?? :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
twas idd een fistel :grin:

ik was er nie want niemand kging en khad geen geld :(
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heron was weer te beestig.

Heb de indruk dat gebruik daar wel de pan uit swingde, ofwel doe ik aan zelfprojectie:wink:

ook iets van een 3,5h geslapen, straks gaan werken.

en volgend weekend is het rhakti dei, jeuheuj.

Zalig, dat open-air seizoen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
psytrancer zei:
Heron was weer te beestig.

Heb de indruk dat gebruik daar wel de pan uit swingde, ofwel doe ik aan zelfprojectie:wink:

ook iets van een 3,5h geslapen, straks gaan werken.

en volgend weekend is het rhakti dei, jeuheuj.

Zalig, dat open-air seizoen.
Klik om te vergroten...

ik weet dat het gebruik er idd de pan uitswong hihi :wink:
opeens om 5h zondagmorgen de flikken daar. ik zag vele een wandling gaan maken op het grote veld naast de parking... ik was opeens heel para met zo nog 2 bommen en 5 pure jointen in de zak...

bij rhakti dei zal ik ook zijn jeuheuj :hearteyes:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi doodkapje
Bij deze meld ik me officieel aan als aanwezig op heron openair.
te fel gewoon.

Dewindmolens waren bom. Daar tegen deed ik een salia tripje. zo mooi was het nogh nooit. en nog nooit had ik zo'n sterke deja vu.

Party hard :beer:

oja ertel nu eens wat je bedoelde an dat lachgas en kerels die uitgingen en...
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die treinen waren een hilarische noot. Stel u voor, daar in het verre limburg, zit je zo rustig op de trein, beetje dromerig naar buiten te kijken, en opeens, flash, een bende van een 100 uitzinnige lsd-apen die één of ander oerdansritueel praktiseren.
"Nee, da kan nie, ik droomde, twas een zinsbechoocheling, da kan nie" zullen er een paar gepijsd hebben.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil foto's van Doodkapje :openmouth:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#19
psytrancer zei:
Die treinen waren een hilarische noot. Stel u voor, daar in het verre limburg, zit je zo rustig op de trein, beetje dromerig naar buiten te kijken, en opeens, flash, een bende van een 100 uitzinnige lsd-apen die één of ander oerdansritueel praktiseren.
"Nee, da kan nie, ik droomde, twas een zinsbechoocheling, da kan nie" zullen er een paar gepijsd hebben.
Klik om te vergroten...

LOL
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was er spijtig genoeg niet als ik de verhalen hoor en zeker als ik het filmpje op Youtube bekijk, chips dat ik er niet bijwas!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."