#1
^ Lijkt verdacht veel op lachgas praktijken. :P
whehe wij waren van de partij....Doodkapje zei:hoi hoi df'ers,
wie van jullie was er vannacht/vandaag op heron?
ik was aanwezig...
vrouwtje met paardestaart, zwarte broek en lichtblauw t-shirtje
iemand die heel hard op en neer hupte... DAT WAS IK...hihi![]()

Frisko zei:


Mr.jiho zei:ik was er jammergenoeg niet...
iemand herriner me ff terug hoe frisko nuweer aan dat verband kwam... ben het compleet kwijt![]()
:Ppsytrancer zei:Heron was weer te beestig.
Heb de indruk dat gebruik daar wel de pan uit swingde, ofwel doe ik aan zelfprojectie
ook iets van een 3,5h geslapen, straks gaan werken.
en volgend weekend is het rhakti dei, jeuheuj.
Zalig, dat open-air seizoen.

psytrancer zei:Die treinen waren een hilarische noot. Stel u voor, daar in het verre limburg, zit je zo rustig op de trein, beetje dromerig naar buiten te kijken, en opeens, flash, een bende van een 100 uitzinnige lsd-apen die één of ander oerdansritueel praktiseren.
"Nee, da kan nie, ik droomde, twas een zinsbechoocheling, da kan nie" zullen er een paar gepijsd hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."