#1
hoi hoi df'ers,
wie van jullie was er vannacht/vandaag op heron?
ik was aanwezig...
vrouwtje met paardestaart, zwarte broek en lichtblauw t-shirtje
iemand die heel hard op en neer hupte... DAT WAS IK...hihi![:hearteyes:]()
wie van jullie was er vannacht/vandaag op heron?
ik was aanwezig...
vrouwtje met paardestaart, zwarte broek en lichtblauw t-shirtje
iemand die heel hard op en neer hupte... DAT WAS IK...hihi

