Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums\\GRASPOP METAL MEETING/

\\GRASPOP METAL MEETING/

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga er wss wel heen :)
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga er waarschijnlijk ook heen *for free*, woon er 5km vandaan :grin: .
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie gaat er heen? misschien leuk voor een mini forum meet voor alle hard rockers :P
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwijgt stil, das in het midden van mijn examenperiode.

En lievelingsgroep Slayer ga ik dus moette missen voor de eerste keerin 4 jaar (
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga :)
moet wel men combiticket nog gaan halen :(
mijn examens stoppen gelukkig op de dag dat het begint ^^
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Chill.. ik woon er op z'n minst 150km vandaan denk ik.. :(
Trouwens wel kaartje binnen gekregen vandaag :mrgreen:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga er eigenlijk alleen maar heen om Iron Maiden te zien , lekker stoned op een stukje gras liggen :stoned:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga niet, ik ga naar waldrock. Waarschijnlijk ook wacken.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Komen die nu weeral ?
Ze moeten toch ens wat nieuws gaan verzinnen.
(ACDC ofzo, dan kom ik ook)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Komen die nu weeral ?
Ze moeten toch ens wat nieuws gaan verzinnen.
(ACDC ofzo, dan kom ik ook)
Klik om te vergroten...

Hé bah AC/DC :tongueout:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb je die al eens live gezien dan ?

Iron Maiden is ook niets mis mee hoor, maar die hebben we nu toch wel een paar keer gezien intussen. ACDC nog nooit. Ik wil steeds weer andere dingen zien ipv elk jaar hetzelfde :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog maar 5 dagen! :mrgreen:

Weet iemand hoe het daar zit met drugs enzo? veel controle of valt het wel mee allemaal?

Niet dat ik veel mee ga nemen, ik denk trouwens helemaal of bijna niks, maar toch, misschien zijn er mensen die dat wel van plan zijn.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Radeon915 zei:
Nog maar 5 dagen! :mrgreen:

Weet iemand hoe het daar zit met drugs enzo? veel controle of valt het wel mee allemaal?

Niet dat ik veel mee ga nemen, ik denk trouwens helemaal of bijna niks, maar toch, misschien zijn er mensen die dat wel van plan zijn.
Klik om te vergroten...

Vorig jaar niks drugscontrole , geen politie of niets.

Gewoon met kaar door de inkom gaan en bandje ontvangen en voila :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Weednator zei:
Radeon915 zei:
Nog maar 5 dagen! :mrgreen:

Weet iemand hoe het daar zit met drugs enzo? veel controle of valt het wel mee allemaal?

Niet dat ik veel mee ga nemen, ik denk trouwens helemaal of bijna niks, maar toch, misschien zijn er mensen die dat wel van plan zijn.
Klik om te vergroten...

Vorig jaar niks drugscontrole , geen politie of niets.

Gewoon met kaar door de inkom gaan en bandje ontvangen en voila :)
Klik om te vergroten...

hmm dan is het wel heel verleidelijk... maar ik denk toch dat ik niks meeneem, misschien alleen wat wiet, maar dat ruiken de andere mensen ook wss als je 's avonds even voor je tentje een bats gaat zitten smoren :P :stoned:

iig geen andere middelen, ik moet er na afloop nog wel wat van kunnen herrinneren natuurlijk :beer:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet is altijd lekker op een festival :)

Vorig jaar zaten er daar veel mensen wiet te blowen , doe het gewoon een beetje uit het zicht dan komt dat allemaal wel goed hoor :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ohh okey dan neem ik wel wat mee denk ik :) :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan niet want ik ga al naar solstice, en al had ik wel gekunt dan had ik het niet kunnen betalen. En daarbij is de line-up m e ook net iets te commercieel.
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik breng mn broertje morgen ochtend heen, om daarna eens lekker te chillen bij onze zuiderburen.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag!!! :rock:

Helaas ben ik er alleen wat later omdat iemand uit onze groep een tentamen moest maken ofzo.. Maar om 6 uur hoop ik er toch wel te zijn.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
IK HEB RADEON GEZIEN OP GRASPOP :grin:

who wants to touch me ? Het was gewedig :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."