Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget festival

Sziget festival

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaan dr naar Sziget dit jaar?
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik!



























Oh nee, toch niet.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil wel!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat, waar, wie, hoe?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://www.szigetfestival.com/index.php?p=1


In Boedapest? Ietske te ver vrees ik. :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha dat is inderdaad iets heel veel te ver ja.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#7
bohh idd :P

en dan zou je daar al spul moete regelen want "smokkelen" is out of the qeustion :wink:

dus nee bedankt :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben ook zeker van de partij!!!

Ik zag dat sziget voor sommige mensen te ver is... maar het is helemaal niet zo ver hoor, een gemiddeld ritje naar frankrijk is even ver... (Utrecht-Boedapest=1,363 km) Ik zou dus gewoon gaan als deze reden je weerhield!

Ik plak er meteen een hele oost-europa tour aan van een maand... Vanaf dour gaan we richting het oosten... Hostels zijn geboekt; in praag, wenen en boedapest... Hostels voor de grote steden aangezien camperen daar wat moeilijker word. ik ben totaal een maand aan het rondreizen in oost-europa voordat ik naar sziget ga... Ik koop een soort reis-onbeperkt-door-europa-kaart das best voordelig..

Als je nog aan het twijfelen bent om naar sziget te gaan zou ik op schieten... de kaarten in nederland zijn bijna uitverkocht!!!

voor de mensen die wel gaan, misschien zie ik jullie daar!!! groetjes!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
Ik zag dat voor sommige mensen te ver is... maar het is helemaal niet zo ver hoor, een gemiddeld ritje naar frankrijk is even ver... (1,363 km vanaf utrecht) Ik zou dus gewoon gaan als deze reden je weerhield!
Klik om te vergroten...


2 minuutjes en ik ben al in frankrijk. :beer:
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehe, ik haal morgen mn kaartje. Drugs aldaar is eenvoudig. Terwijl ik mn tentje aan het opzetten was kreeg ik al gelijk vloeibare lsd te koop aangeboden. Ze verkopen wel neppe xtc pillen. Wiet en hash is er ook genoeg, wellicht niet van nederlandse kwaliteit maar wat maakt dat. En de bands zijn tof en heel europa is er :)

Allemachtig wat een goede bands!

Trouwens smokkelen kan best. Khoorde alleen dat de Duitse woute in de trein klierden. Met de auto geen problemen gehad.
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#11
manu chao komt he!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
:P ff niet gedacht aan het grote aantal belgen hier... voor jullie is frankrijk natuurlijk binnen handbereik, bij wijze van spreken!
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave: nog 25 dagen als k t goed heb :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#15
too expensive :(
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik werk dr ook voor om erheen te kunnen
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lake zei:
too expensive :(
Klik om te vergroten...

de entree van LL is duurder :rolleyes:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja, tis een beetje wikken en wegen..
sziget is eigenlijk echt heel goedkoop..
de entree, en de consumpties enzo. maar het is wel ver weg.. dus de reis is weer wat duurder..
aan de andere kant heb je dan niet alleen een festival, maar ook echt een vakantie..
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
Ik plak er meteen een hele oost-europa tour aan van een maand...
Klik om te vergroten...

helaas ingekort! :(
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
live fast die Young zei:
ja, tis een beetje wikken en wegen..
sziget is eigenlijk echt heel goedkoop..
de entree, en de consumpties enzo. maar het is wel ver weg.. dus de reis is weer wat duurder..
aan de andere kant heb je dan niet alleen een festival, maar ook echt een vakantie..
Klik om te vergroten...

als je dr vroeg genoeg bij bent zit je voor 58 retour in budapest... :wink: dus die reiskosten vallen ook wel weer mee... alleen moet je dan wel direct zodra de datum bekend is beslissen dat je gaat :rolleyes:


@ spaceman: balen man! hoe komt t?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."