#1
Wie gaan dr naar Sziget dit jaar?
-spaceman- zei:Ik zag dat voor sommige mensen te ver is... maar het is helemaal niet zo ver hoor, een gemiddeld ritje naar frankrijk is even ver... (1,363 km vanaf utrecht) Ik zou dus gewoon gaan als deze reden je weerhield!

nog 25 dagen als k t goed heb -spaceman- zei:Ik plak er meteen een hele oost-europa tour aan van een maand...
live fast die Young zei:ja, tis een beetje wikken en wegen..
sziget is eigenlijk echt heel goedkoop..
de entree, en de consumpties enzo. maar het is wel ver weg.. dus de reis is weer wat duurder..
aan de andere kant heb je dan niet alleen een festival, maar ook echt een vakantie..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."