#1

teonanacatl zei:kende da ni

echt niet das een wereld van verschil-spaceman- zei:tja ze kunnen het heel mooi frenchcore/francecore noemen maar het is gewoon oerhollandse gabber/hardcore!
Ketaboy zei:teonanacatl zei:kende da ni
Ghehe frenchcore is awesome. Vooral op een goed tekno feestje. Spacend voor de muur van speakers uit je dak gaan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."