Zijn hier meer mensen van hier naartoe geweest? Heb me onwijs goed vermaakt, superfeestje. Qlimax was er niks bij, Qlimax is voor pussy's.
Gruwelijk gewoon.
#8
jammer genoeg gemist maar was zo te horen een super feest
#9
yep was er ook. Idd een geweeeldig feestje!
Moet helaas gisteren wel weer werken en oei... om 4 uur begon het toch erg pijn te doen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.