#1
achja moh is zowiezo wazi feest kan je beter naar thunderdome gaan ![:grin:]()
Freezing zei:de controle op leeftijd was slecht, liepe veel kleinere rond enzo waaraan je zag dat ze geen 16 waren
de beveiliging enzo was wel goed, een vriend van me voelde zich niet zo goed ( had nix gebruikt ) en die zat ff met zn hoofd op zn arme en toen kwam de security al aan van ; gaat t ?
verder was het echt een topfeest ( ook mn eerste MOH feest :P )

hakkebarbie zei:Maar moet nu wachten tot 14 april op Inqontrol.
Marklar zei:hakkebarbie zei:Maar moet nu wachten tot 14 april op Inqontrol.
http://events.q-dance.nl/2007-03_24-maa ... w/line-up/
![]()
Maar eerst even zaterdag naar TE![]()
***Star_System*** zei:Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha,
Ik vond het echt helemaal geweldig![]()
Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe
En Angerfist speelde ook super goed he!!!
Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe,
er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren
(heb lang met security gepraat want vond het echt intressant)
Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond
Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave
Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk![]()

Freezing zei:***Star_System*** zei:Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha,
Ik vond het echt helemaal geweldig![]()
Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe
En Angerfist speelde ook super goed he!!!
Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe,
er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren
(heb lang met security gepraat want vond het echt intressant)
Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond
Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave
Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk![]()
Ja twas idd een superfeest, angerfist draaide goed, maar nosferatu vs endymion draaide SUPER! vond het echt geweldig en helemaal gewledig toen met die aanstekers enzo
kan me wel herinneren dat ik gratis drinken heb gehad, kreeg ineens een beker redbull in mn hande geduwd door een vriend die zei; deze heb k gratis gekregehaha
kheb ook paar mense weggedrage zien worde, eentje om 23.00 ofzo al, lkr geldverspilling etc..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."