Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTechno

Techno

74 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Play_bunny zei:
Ik hou wel van techno. Kan een goed techno feestje wel waarderen.
Met oud en neiuw weer :hearteyes: heerlijk :grin: Nu al zin :wave: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Welke ga jij dan heen Bunnytje ? :P:P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shadow Child zei:
Play_bunny zei:
Ik hou wel van techno. Kan een goed techno feestje wel waarderen.
Met oud en neiuw weer :hearteyes: heerlijk :grin: Nu al zin :wave: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Welke ga jij dan heen Bunnytje ? :P:P
Klik om te vergroten...

Awakenings :hearteyes:
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#3
Knalluhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





:beer: :beer: :beer: :beer:

Voor mij is er 1 man de MAN, Marco Remus :smoke:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die is wel goed ja :)
Bart Skills kan ook wel goed draaien, vind ik.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo

goa heeft dat alletwee :wink:
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo

goa heeft dat alletwee :wink:
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in, maar daar in tegen geeft een nacht techno me net wat meer voldioening dan GOA, aangezien ik met GOA altijd te ver ga en de dag erna niets meer weet LOL :mrgreen: :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha jezelf onder controle houden hé :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sandy warez, Sven Wittekind, Törsten Kanzler,... kan zo nog even doorgaan knallen op de schranz!!!
En de echte techno is Sven Vath nog altijd Der Meister. Evenals Adam Beyer, zaalig om live te horen deze mensen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oudejaarsavond:

PRO-JEKT vs. FOOTWORXX - Sunday 31 december 2006
'BATTLE OF THE TITANS"

Mediacenter Oostende
Troonstraat 66
8400 Oostende
http://www.pro-jekt.be
http://www.footworxx.com

Entrance 20 €
VIP 30 €

Line up:
PRO-JEKT

Marco Remus
Robert Natus
DJ Lukas
Viper XXL
Manu Kenton
Traxx vs ChintoQ


Footworxx room

DJ Daisy
Linda Pearl
Jeff Amadeus
Minupren
Torsten Kanzler
Shee-la
Moddi





Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marco Remus
Robert Natus
DJ Lukas
Viper XXL
Manu Kenton
Traxx vs ChintoQ

:openmouth: :openmouth: :openmouth:
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Erg nette Line up !!!!!!!!!!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:
Klik om te vergroten...

VET! :openmouth: Marco Remus en nog zoveel goeie dj's.
Ik denk dat ik met oudejaarsavond nog eens aan de XTC ga. :hearteyes:

@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
needlefreak zei:
@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
Klik om te vergroten...

Ik ben 1 keer geweest in de expo in Kortrijk en een paar keer in de hangar in Oostende. Iedere keer: VET!
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga het eens voorstellen aan m'n lady of ze zin heeft naar Oostende te gaan.
Zonder drugs dan wel. :wink: Nouja, enkel :beer: en :hearteyes: .
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
needlefreak zei:
Saivy zei:
Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:
Klik om te vergroten...

VET! :openmouth: Marco Remus en nog zoveel goeie dj's.
Ik denk dat ik met oudejaarsavond nog eens aan de XTC ga. :hearteyes:

@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?
Klik om te vergroten...

Neen, altijd al naar Oostende geweest, alle feestjes in de hangar enzo en vorig jaar ben ik met oudejaar ook naar Pro-jekt NYE geweest en die was erg vet :mrgreen: Altijd leuke sfeer daar :beer:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet je al wat je gaat aandoen Saivy? Wie weet kom je me daar wel tegen. :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee ik weet dat nog niet :P en ik weet zelfs ook nog niet zeker als ik naar Oostende ga.. :wave:
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb liever Tekno...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychoticoverdose zei:
Ik heb liever Tekno...
Klik om te vergroten...

Verklaar?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Nee ik weet dat nog niet :P en ik weet zelfs ook nog niet zeker als ik naar Oostende ga.. :wave:
Klik om te vergroten...
Je weet het niet meer.. Omdat ik er waarschijnlijk ga zijn. :P (grapje :rolleyes: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."