azgaza zei:Ruigoord heeft iets op koninginnedag in de avond en nacht, bus 82 rijdt tot een uur of 11.. het ligt maar iets van een kwartiertje buiten Amsterdam, zo goed als eraan geplakt dus. Ik weet nog niet wat daar te doen is.
Kijk voor goa in/rond amsterdam die dag en nacht:
www.goatrance.net
www.goatrance.de
Worden váák geupdate dus blijf wel kijken. Is zo even het enige dat ik weet; ik heb wel vernomen dat er nog grote dingen geplanned gaan worden voor Amsterdam die dag en avond in de trant van goa en psy. Andere stijlen weet ik niks over eigenlijk, dus daar kan ik niet mee helpen.
Maar een ding kan ik wel vast zeggen; Amsterdam is absurd druk op koniningedag, als je niet dol bent op dronken semi boeren in een kluit te dicht om door heen te komen.. vermijd het museumplein dan, dat is elk jaar weer even erg.
hartstikke bedankt voor je tips!
ik was ook niet van plan om naar museumplein et gaan
als je meer hoort over ruigoord zou je het dan aan mij willen melden op dit topic ofzo of als je zelf iets hebt gehoord..
alvast reuze bedankt! ik ben zelf niet zo bekend in die scene, ben nog nooit echt naar een feest geweest maar de muziek vind ik wel fantastisch om op te spacen.