Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoninginnenacht amsterdam

koninginnenacht amsterdam

12 antwoorden
995 weergaven
18-5-2026
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
azgaza zei:
Ruigoord heeft iets op koninginnedag in de avond en nacht, bus 82 rijdt tot een uur of 11.. het ligt maar iets van een kwartiertje buiten Amsterdam, zo goed als eraan geplakt dus. Ik weet nog niet wat daar te doen is.

Kijk voor goa in/rond amsterdam die dag en nacht:

www.goatrance.net
www.goatrance.de

Worden váák geupdate dus blijf wel kijken. Is zo even het enige dat ik weet; ik heb wel vernomen dat er nog grote dingen geplanned gaan worden voor Amsterdam die dag en avond in de trant van goa en psy. Andere stijlen weet ik niks over eigenlijk, dus daar kan ik niet mee helpen.

Maar een ding kan ik wel vast zeggen; Amsterdam is absurd druk op koniningedag, als je niet dol bent op dronken semi boeren in een kluit te dicht om door heen te komen.. vermijd het museumplein dan, dat is elk jaar weer even erg.
Klik om te vergroten...

hartstikke bedankt voor je tips! :grin:
ik was ook niet van plan om naar museumplein et gaan :wink: ik ga liever naar een goa achtig iets waar vast wel wat meer drugsgestemde mensen aanwezig zijn.
als je meer hoort over ruigoord zou je het dan aan mij willen melden op dit topic ofzo of als je zelf iets hebt gehoord..
alvast reuze bedankt! ik ben zelf niet zo bekend in die scene, ben nog nooit echt naar een feest geweest maar de muziek vind ik wel fantastisch om op te spacen.
s
shokoraLid
Al het goed is, is er een Namaste street festival op koninginnenacht. Shpongle, Hallucinogen en nog wat andere vette artiesten komen :grin:

Ik ga daar heen, en dan de volgende dag naar Rotterdam (eigen stad) voor open air goa \\o/

Uit het goa/dnb topic:
THIS IS GONNA BE MASSIVE!!!

Hallucinogen
Shpongle
Ott
Younger Brother
Koxbox, Prometheus, Tristan and Simon Baring

29 april, Amsterdam, Queensnight!

Namaste, in association with Twisted, are creating an event for your enjoyment on Queensday in Amsterdam. Its a huge street festival in the city center of Amsterdam and we will be doing two nights of music on the Tuesday and the Wednesday. The tuesday night will be an all out rave up trance party with all the usual trimmings. Featuring Hallucinogen, Prometheus, Tristan, Koxbox, Ott and many more. The Wednesday night will be a true concert type event. Featuring The Orb LIVE, Younger Brother LIVE and Shpongle DJ, it looks like its going to be a serious mid week weekend! We all love amsterdam. The free thinking, the coffee shops and of course, the lack of a smoking ban! For many of us now, the idea of a dancefloor smoke is but a distant memory. So, we will have this date confirmed for you very shortly and then you can start buying your flights.

Kan iemand dit confirmen?
-
-spaceman-Lid
MS STUBNITZ :hearteyes:
S
ShroomfanLid
Klinkt super!
Lijkt me een reisje uit België waard.
Nog Belgen die gaan?

Trouwens , Shpongle zie ik niet staan op de affiche. Klopt dit?
h
honingolieLid
de stubnitz is (helaas) alweer een paar maanden geleden uitgevaren..
-
-spaceman-Lid
ja, okay.... GOA BOOT!!! :hearteyes:

er ligt hoe dan ook een boot met goa... namasté! :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
honingolie zei:
de stubnitz is (helaas) alweer een paar maanden geleden uitgevaren..
Klik om te vergroten...

Old Amsterdam @ The Stubnitz :hearteyes:

http://www.youtube.com/watch?v=dkxFItuOSLk

:hearteyes:
L
LauuLid
ooit ga ik nog es naar Stubnitz...verdomme

maarja voor mij wordt het

Dag: Amsterdam
Nacht: Zaandam...Audio Attack in Zaandam :mrgreen:
-
-spaceman-Lid

deze keer dus niet in de Stubnitz dan...
M
Miss KittinLid
Club 11, Korsakoff.....

Wij zullen in Miami eventjes aan jullie denken..... :wink:
T
TostiniLid
ik heb dus met een groepje mensen, waarvan de jongste 16 is een tripje amsterdam met koninginnenacht gepland
nu nemen wij de nodige drugs mee maar willen we daar ook gepaste muziek/sfeer bij.
weet iemand van jullie in welke discotheek/openlucht/whateveriets we terecht kunnen om een vet feestje te bouwen, waar iedereen binnenkomt en waar ze een beetje goa/minimal/house of iets in die trant draaien?
alvast hartelijk bedankt!! :grin:
a
azgazaLid
Ruigoord heeft iets op koninginnedag in de avond en nacht, bus 82 rijdt tot een uur of 11.. het ligt maar iets van een kwartiertje buiten Amsterdam, zo goed als eraan geplakt dus. Ik weet nog niet wat daar te doen is.

Kijk voor goa in/rond amsterdam die dag en nacht:

www.goatrance.net
www.goatrance.de

Worden váák geupdate dus blijf wel kijken. Is zo even het enige dat ik weet; ik heb wel vernomen dat er nog grote dingen geplanned gaan worden voor Amsterdam die dag en avond in de trant van goa en psy. Andere stijlen weet ik niks over eigenlijk, dus daar kan ik niet mee helpen.

Maar een ding kan ik wel vast zeggen; Amsterdam is absurd druk op koniningedag, als je niet dol bent op dronken semi boeren in een kluit te dicht om door heen te komen.. vermijd het museumplein dan, dat is elk jaar weer even erg.
S
SperSIZEboonLid
lekker naar TWSTD met koninginnedag zoals elk jaar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."