#1
ook leuke vst's zijn : Nexus , Rob Papen Blue , Discovery , Audiorealism Bassline
alvast weer suc6 dan met produceren!
heb alleen nog een yamaha an1x maar die gebruik ik slechts als midi-keyboard, alleen om in te spelen dus. software heeft een grote inhaalslag gemaakt t.o.v. analoge bakken dus waarom nog die grote minder handige dingen gebruikenTripper zei:Heb je hardware staan?
alvast weer suc6 dan met produceren!
