Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseigen muziek productie - Ayahuasca

eigen muziek productie - Ayahuasca

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
thanks mensen voor de reacties :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat schat je ons lekker hoog in weer :beer: :P
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
trojan.exe zei:
ook leuke vst's zijn : Nexus , Rob Papen Blue , Discovery , Audiorealism Bassline

Tripper zei:
Heb je hardware staan?
Klik om te vergroten...
heb alleen nog een yamaha an1x maar die gebruik ik slechts als midi-keyboard, alleen om in te spelen dus. software heeft een grote inhaalslag gemaakt t.o.v. analoge bakken dus waarom nog die grote minder handige dingen gebruiken :mrgreen:

alvast weer suc6 dan met produceren!
Klik om te vergroten...

Tnx, komt helemaal goed.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt aardig... niet echt mijn stijl, maar goed in elkaar geflanst! :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Zo bedoelde ik het niet, maar er zijn weinig tot geen producerende DF'ers die een label hebben of hun tracks fatsoenlijk afmixen. trojan.exe is iig de eerste van wie het bekend is.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#6
wilde mijn eigen gemaakte ayahuasca graag met jullie delen , deze gaat dit keer niet door de maag maar door de oren , echter in hogere sferen komen is ook zeker mogelijk :wink:


http://www.speedyshare.com/287163254.html
enjoy listening :stoned:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks, gaat downloaden...

en elke keer als jij post denk ik dat je een spambot bent door je naam :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
en elke keer als jij post denk ik dat je een spambot bent door je naam :beer:
Klik om te vergroten...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel een lekkere track :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit heb je zonder twijfel uit een set geript. De lead-in en lead-out veraden je knul.

Vertel anders maar eens welke VSTi's / sequencer je hiervoor hebt gebruikt.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solidius zei:
Dit heb je zonder twijfel uit een set geript. De lead-in en lead-out veraden je knul.

Vertel anders maar eens welke VSTi's / sequencer je hiervoor hebt gebruikt.
Klik om te vergroten...

ik zie je post als een compliment :wink:
ik gebruik cubase met pluggins/vst's als kontakt , taupro ,pro 53 , predator etc
de fade in en fade out heb ik gemaakt ivm eventuele release mogelijkheden
dat is ook de rede dat de kwaliteit van de mp3 maar 128kbps is

check bijv http://www.sector-1.com/product_info.ph ... s_id=10792

of

http://shop.thirdmovement.nl/main.php?q ... b6efb6c18b

voor een eerdere release
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn excuses. Het klinkt zó goed dat ik in eerste instantie dacht dat het niet mogelijk was voor iemand op DF om zo'n strakke productie uit z'n mouw te schudden.

Erg indrukwekkend, respect
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
lol :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doet t niet :( Mss morgenochtend nog maar eens proberen dan :P
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#15
hij doet het hier ook niet.
zou je hem nog een keer kunnen uploaden?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Second that. Ik zat dit topic gisteren nacht te lezen en nadat ik zag dat Solidus zo onder de indruk was, was mijn interesse gewekt :P Dus iemand, reupload pls.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#17
nieuwe download link staat in de openingspost
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn complimenten voor deze track, vooral die stem, erg goed gedaan.

Ik ben geen voorstander van Kontakt, die deed het altijd kut bij mij.
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deze track klinkt best goed :grin:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#20
holyyyyyy shiiit deze shit is vers

Deze liedje krijgt van mij 10 rotsteentjes uit je speakers! :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."