#1
thanks mensen voor de reacties ![:)]()
:Ptrojan.exe zei:ook leuke vst's zijn : Nexus , Rob Papen Blue , Discovery , Audiorealism Bassline
heb alleen nog een yamaha an1x maar die gebruik ik slechts als midi-keyboard, alleen om in te spelen dus. software heeft een grote inhaalslag gemaakt t.o.v. analoge bakken dus waarom nog die grote minder handige dingen gebruikenTripper zei:Heb je hardware staan?![]()
alvast weer suc6 dan met produceren!


Nick de Neger zei:en elke keer als jij post denk ik dat je een spambot bent door je naam![]()

Solidius zei:Dit heb je zonder twijfel uit een set geript. De lead-in en lead-out veraden je knul.
Vertel anders maar eens welke VSTi's / sequencer je hiervoor hebt gebruikt.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."