Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie gaan er allemaal naar Graspop

wie gaan er allemaal naar Graspop

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ik ik!!!
al is het alleen maar om de nieuwe opeth cd live te mogen aanhoren ^^ <3
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#2
elstinkydermeister zei:
ThaReaper zei:
Mocht C.o.B. toch besluiten om naar graspop te komen maak ik er geld voor vrij! :stoned:
Klik om te vergroten...

bwa.. ik was vroeger echt WEG van COB, vooral van HateCrew DeathRoll (die strakheid, die speelse psychedlische melodielijnen, echt prachtig);
maar tis raar hoe mijn interesse in een band zo snel kan dalen: de cd's erna vond ik helaas al een pak minder (de strakheid was er nog, de rest niet), en toen ik ze vorig jaar zag (als 'voorprogramma' voor Slayer) was ik ze eigenelijk helemaal beu. Slappe act met voor mijn oren poppy muziek. Die gast die synth speelt stond daar gewoon niks te doen, bahelve af en toe eens met 1 hand een nieuw programma opstarten. Spijtig.
Klik om te vergroten...

:( Dan heb k geen reden om naar Graspop te gaan.. dan wordt t dit jaar alleen AutomaXX :mrgreen:
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
je moet je niet alleen op mijn mening baseren hoor.. je kan altijd zelf eens gaan checken en oordeel vellen
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#4
elstinkydermeister zei:
je moet je niet alleen op mijn mening baseren hoor.. je kan altijd zelf eens gaan checken en oordeel vellen
Klik om te vergroten...

Heb ze al 6x live gezien alleen was toen te stoned of zat in een pitt :mrgreen: :rock:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is idd appelpop geweest, daar ga ik NOOOIT meer heen dat zuigt piemels!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
niemand dus, lekker gezellig zijn jullie :P
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals de titel al zegt :P Wie gaan er allemaal naar graspop, België

ik ben er zoiezo, en jullie?

ik hoor het wel :beer:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben de afgelopen 2 jaar geweest en ben van plan dit jaar weer te gaan.
Line up zitten wel leuke dingen tussen maar de sfeer is altijd rie-leeeeekst :stoned: Timmeeeeeeh! :mrgreen:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben alleen vorig jaar geweest, maar kaarten voor dit jaar komen al deze kant op :grin:


maar flink wat weed mee :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sowieso :P

Heel erg veel weed mee :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."