#1
ik ik ik!!!
al is het alleen maar om de nieuwe opeth cd live te mogen aanhoren ^^ <3
al is het alleen maar om de nieuwe opeth cd live te mogen aanhoren ^^ <3
elstinkydermeister zei:ThaReaper zei:Mocht C.o.B. toch besluiten om naar graspop te komen maak ik er geld voor vrij!![]()
bwa.. ik was vroeger echt WEG van COB, vooral van HateCrew DeathRoll (die strakheid, die speelse psychedlische melodielijnen, echt prachtig);
maar tis raar hoe mijn interesse in een band zo snel kan dalen: de cd's erna vond ik helaas al een pak minder (de strakheid was er nog, de rest niet), en toen ik ze vorig jaar zag (als 'voorprogramma' voor Slayer) was ik ze eigenelijk helemaal beu. Slappe act met voor mijn oren poppy muziek. Die gast die synth speelt stond daar gewoon niks te doen, bahelve af en toe eens met 1 hand een nieuw programma opstarten. Spijtig.

elstinkydermeister zei:je moet je niet alleen op mijn mening baseren hoor.. je kan altijd zelf eens gaan checken en oordeel vellen


Timmeeeeeeh! 

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."