#1
vorig jaar nog naar stoer underground acid feestje geweest
303, was echt zalig feestje nog..tot de politie de boel stil zette
ik vind zowel acid house, acid techno als acid trance goed
mensen die houden vam elektronische muziek en niet weten waarvoor 303, 808 en 909 staat, moeten toch een kennis eens bijspijkeren
en Rebirth gratis en legaal downloaden, emulator van deze drie topbakjes
303, was echt zalig feestje nog..tot de politie de boel stil zette
ik vind zowel acid house, acid techno als acid trance goed
mensen die houden vam elektronische muziek en niet weten waarvoor 303, 808 en 909 staat, moeten toch een kennis eens bijspijkeren
en Rebirth gratis en legaal downloaden, emulator van deze drie topbakjes

)